Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 124 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Expanze podniku na východní trhy
Kargerová, Hana ; Hanousek, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o volbě vhodné strategie vstupu společnosti K.L.M. na východní trhy v odvětví strojírenského průmyslu. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu. Praktická část obsahuje vnější a vnitřní analýzu zkoumané společnosti, na jejímž základě je vybraný konkrétní trh pro expanzi společně se zvolenou formou vstupu na něj. V závěru práce jsou ještě rozebrána rizika, která mohou ovlivnit vstup na zahraniční trh.
Podnikatelský záměr expanze technologické společnosti
Hodek, Václav ; Ing.Miluše Jurošková, CSc. (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru, který analyzuje současnou situaci začínající technologické společnosti s cílem zajistit její stabilizaci a rozpracovat konkrétní řešení pro její expanzi. Práce obsahuje některá specifická témata týkající se technologických a začínajících společností. Obsahem je také návrh kompletního podnikatelského záměru pro zvolenou expanzní strategii.
Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This thesis analyses the current situation of the company Scootland s.r.o.at the domestic market with regard to the stagnating gains of the company. The basic analytical methods are introduced and, consequently, applied. On the basis of the conducted analysis, measures for the improvement of the current situation are proposed, focusing especially on the expansion of the company to the Slovakian market, and a detailed plan of this entry is provided.
Jednostupňová parní turbina
Hrnčířová, Michaela ; Fiedler, Jan (oponent) ; Novotný, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem jednostupňové parní turbíny určené do redukční stanice teplárenského oběhu. Zapojení točivé redukce je voleno, aby byla dostatečně využívána energie páry. Pro zadané parametry byla navržena vhodná koncepce turbogenerátoru, a to s přímým napojením na asynchronní generátor. Nejdůležitějším bodem práce je termodynamický výpočet průtočné části, jehož cílem je dosáhnout co nejvyšší účinnosti a výkonu turbíny. Pro zvýšení účinnosti a na základě zadaných otáček je zvážena možnost použití bandáže. Také je proveden výběr vhodných parních ucpávek.
Vstup výrobní firmy na trh EU
Filimonov, Anton ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním možnosti vstupu ukrajinské výrobní firmy na trh České republiky. Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti vstupu ukrajinské firmy do ČR a volba optimálního vstupu. A na základě těchto výsledků navrhnout standardizovaný postup pro vstup ukrajinské společnosti na evropský trh. Pro dosažení cíle diplomové práce jsou nejvíce užívanými metodami analýza, syntéza a komparace. Hlavními analytickými nástroji jsou Porterův model 5 sil a PEST analýza. Přístup k výběru nejlepší formy vstupu na zahraniční trh může být použiti společnostmi v případě rozhodnutí o geografické diverzifikaci zóny svého odbytu.
Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Ježková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se tematicky zaměřuje na proces expanze podniku na zahraniční trh. Pro aplikační část práce byla zvolena společnost Žatecký pivovar, spol. s r.o., která patří do kategorie malých a středních podniků. Hlavními cíli práce jsou výběr vhodného zahraničního trhu z regionu západního Balkánu pro expanzi Žateckého pivovaru a následná formulace konkrétní strategie vstupu na zvolený trh. Strategie vstupu pak obsahuje volbu metody vstupu, konkurenční a marketingovou strategii spolu s marketingovým mixem 4P. Dílčí cíle práce zahrnují charakteristiku obchodní politiky pivovaru s akcentem na identifikaci role expanze a finanční analýzu podniku, která podmiňuje jeho expanzivní možnosti. Dalšími dílčími cíli práce jsou konstrukce multikriteriálního rozhodovacího modelu, který mezi zvažovanými trhy určí ten nejatraktivnější, a následná identifikace klíčových faktorů úspěchu expanze předmětného pivovaru na zvolený trh. Z použitých metod dominují analýza, jmenovitě pak finanční analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza, a dále komparace. Jako nejvhodnější trh pro vstup pivovaru bylo v daném regionu zvoleno Chorvatsko a pivovaru bylo doporučeno na trh vstoupit s bezlepkovým ležákem za podpory současného vlastníka - pivovarnické skupiny Carlsberg.
Exportní strategie Jitexu Comfort, s.r.o., na německý trh
Říhová, Michala ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Cílem práce je navrhnutí strategie při vstupu německý trh. První část práce je věnovaná charakteristice a současnému postavení Jitexu Comfort na českém trhu, její historii, organizační struktuře a obchodní strategii. Dále práce uvádí důvody, které vedou k úvahám o vstupu na zahraniční trh. V další části se autorka zabývá především analýzou německého trhu, na který by Jitex Comfort chtěl vstoupit.Závěrečná část je věnována, v souladu s myšlenkou Jitexu Comfort vstoupit na německý trh, návrhu plánu exportní strategie, který navazuje na předchozí zjištěné informace.
Expansion of the company FOOTSHOP S.R.O. ON THE EUROPEAN UNION MARKET
Kurucová, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Dzuričková, Jana (oponent)
Práce pojednává o vstupu internetového prodejce Footshop sro na trh Evropské unie. Prochází všechny kroky potřebné k expanzi společnosti na nové trhy, přes logistiku, marketingové nástroje, zákaznickou podporu, seo, cenové porovnávače, sociální sítě apod. Součástí práce je PEST analýza trhu EU a SWOT analýza společnosti. Všechny tyto procesy je nutné brát v úvahu v případě expanze e-shopu na nové trhy.
Japanese automotive industry: trends and problems
Vysztavel, Marcell ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; De Castro, Tereza (oponent)
Práce pojednává o japonském automobilovém průmyslu v období od konce druhé světové války až po současnost. Sleduje jeho poválečnou obnovu, jeho obdivuhodnou cestu až na světovou špičku a analyzuje hlavní trendy, které ovlivnily jeho vývoj. Zvláštní pozornost je věnována krizovému období v letech 2008-2011, kdy japonský automobilový průmysl prožíval těžké časy v důsledku světové finanční krize a zemětřesení v roce 2011. Práce dále analyzuje současné postavení a potenciál japonského automobilového průmyslu se zvláštním důrazem na rostoucí čínskou konkurenci. Cílem práce je prozkoumat rozvoj japonského automobilového průmyslu, identifikovat, popsat a vysvětlit jeho hlavní vývojové etapy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 124 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.