Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky biopotravin ve veřejném stravování
PETROVICKÁ, Blanka
Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 6007665806. Je výsledkem vlastního výzkumu zaměřeného na analýzu nabídky biopotravin ve veřejném stravování. Průzkum byl proveden v hlavním městě Praze, bylo dotázáno 52 restauračních zařízení. Většina oslovených restaurací biopotraviny nenakupuje, přesto věří, že mají budoucnost ve stravovacím sektoru.
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Muži a ženy v reklamě
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koplíková, Dana (oponent)
Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.
Symboly v reklamě
Jelínková, Linda ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem symboliky v reklamě z pohledu spotřebitelů. Jako nástroje marketingového výzkumu je použito dotazníkového šetření. Ve druhé části je provedena obsahová analýza placené inzerce časopisů National Geographic a Elle. V závěrečné fázi jsou tato dvě šetření navzájem konfrontována a jsou mezi nimi hledány případné souvislosti.
Analýza postavení orientačního běhu v České republice
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
V první části práce je zpracován přehled postupů, technik a metod, které se dají při marketingové analýze uplatnit. V další části je zdůvodněn výběr použitých metod a popsán provedený marketingový průzkum. Závěrečná část obsahuje shrnutí výsledků a hlavní závěry a doporučení.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (vedoucí práce) ; Švagrová, Gabriela (oponent)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.