Název:
Segmentace trhu krmení pro psy
Překlad názvu:
Market segmantation of dog food
Autoři:
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.This diploma thesis deals with marketing segmentation of food for dogs. The market is specified by companies existing on the market, devided into five pricing group. For better understanding of the problem there are mentioned also general principles of dog feeding and researches realized in past. Segments are revealed on basis of one segmentation criteria, other possible views are just briefly mentioned. Marketing strategy is suggested for three chosen target groups.
Klíčová slova:
Cílený marketing; Dotazování; Segment; Segmentace trhu; Segmentační kriteria; Tržní zacílení; Výzkum kvality; Market segmentation; Market targeting; Quality research; Questioning; Segment; Segmentation criteria; Target marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9270