Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Positioning značky World Class Czech Republic
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci "Positioning značky World Class Czech Republic" jsem se zabývala analýzou pozice této značky na trhu pražských fitness center. Z výsledků této analýzy jsem v závěru práce stanovila doporučení k vylepšení marketingové komunikace společnosti World Class. V teoretické části práce jsem charakterizovala pojem marketing, shrnula jsem jeho historii, popsala jednotlivé prvky marketingového mixu a SWOT analýzu. V další kapitole jsem se věnovala segmentaci trhu, targetingu a positioningu. Na závěr teoretické části jsem definovala značku, její historii, prvky a druhy, zmínila jsem i hodnotu značky. V praktické části jsem zhodnotila obor fitness a následně již konkrétně trh fitness center v Hl. m. Praze. V další kapitole jsem představila značku World Class Czech Republic včetně její historie, filozofie, zastoupení v Praze i ve světě a nabídkou služeb. Dále jsem čerpala z výsledků vlastního terénního šetření formou dotazování. Vypracovala jsem SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Na základě získaných odpovědí jsem vyhodnotila cílovou skupinu pro značku World Class. Následně jsme zanalyzovala současnou marketingovou komunikaci společnosti a navrhla jsem vhodné změny, které by zvýšily její efektivnost. V závěru své práce jsem uvedla hlavní doporučení pro komunikaci značky.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.