Název:
Typologie zákazníka nákupního centra Palladium
Překlad názvu:
Typologies of Palladium Customers
Autoři:
Švejd, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Klíčová slova:
analýza; chování spotřebitele; dotazování; marketing; rozbor; výzkum
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5676