Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Bílková, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Multimedia creative team (MMCT) je studentská profesní organizace zabývající se tvorbou multimediálních výstupů na komerčním principu, která potřebuje vytvořit optimální procesní model, podle kterého bude schopna fungovat lépe než doposud. K tomu, aby bylo tohoto cíle dosaženo, bude využit rozbor pomocí SWOT analýzy a též vlastní zkušenosti autora, který je přímou součástí organizace a to v pozici managing directora. V této práci budou nejdříve popsány podobné organizace, následně bude detailně rozebrán Multimedia creative team, poté budou srovnány navzájem. V praktické části bude navržen nový procesní model pro MMCT, který bude ověřen pomocí případové studie, a vyjádří se k němu 2 osoby z praxe, které poskytnou určitá doporučení.
Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.
Stres a jeho vliv na výkonnost v zaměstnání
Prchalová, Martina ; Michálek, Pavel (vedoucí práce) ; Luhanová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o problematice stresu se zaměřením na pracovní stres. Práce se zabývá základní terminologií, která se vztahuje ke stresu, jeho dělením, příčinám, důsledkům a jsou zde zmíněny i možnosti prevence. Nedílnou součástí této práce je dotazníkové šetření v reklamní agentuře Ogilvy & Mather na téma Stres a jeho vliv na výkon v zaměstnání a jeho zpracování v programu Statistica. Na základě získaných a zpracovaných výstupů z dotazníku je analyzován vliv stresu na výkonnost v zaměstnání, vliv konkrétních stresorů, vztah výskytu stresu a úrovně vzdělání, stres v kontextu genderových rozdílů a další faktory ovlivňující stres.
Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury
Janda, Tomáš
Bakalářská práce "Psychologické aspekty reklamy z pohledu reklamní agentury" je souhrnem informací a poznatků spojených s problematikou psychologie reklamy. Začíná definováním pojmů a obecnými charakteristikami. Její hlavní část je tvořena analýzou použití psychologických prvků v reklamě, která byla vytvořena na základě předem zvoleného postupu a kritérií. Na základě této analýzy budou stanovena doporučení, jak tvořit psychologicky účinnou reklamu.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit podniku, konkrétně návrhem prodeje reklamních předmětů přes internet. Problematiku budu řešit na konkrétním podniku, kterým bude reklamní agentura Premiera Sweet. Teoretická část se bude zabývat popisem firmy, obecným systémem prodeje v jejím oboru činnosti a konkrétním systémem prodeje naší společnosti. Dále poté budou uvedeny některé informace o internetovém prodeji. V praktické části navrhnu systém prodeje zboží společnosti přes internet a důsledek takového rozvoje, jak na ekonomickou, tak na organizační stránku firmy.
Analýza a návrh informačního systému pro evidenci a řízení zakázek
Kintr, Lukáš ; Slavíček, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Obsahem této práce je stručná analýza současného stavu všech informačních systémů v reklamní agentuře Farao spol. s r.o., důkladněji pak analýza IS v oblasti evidence a řízení zakázek. Na základě těchto analýz je v práci představeno několik možných řešení současné situace včetně analytického řešení systému vytvořeného přímo dle potřeb agentury a jeho následné implementace. Neméně důležitou kapitolou práce je zhodnocení a výběr nejoptimálnějšího řešení, který zohledňuje, jak funkční (technickou) stránku, tak ekonomickou efektivitu vynaložených prostředků.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Podnikatelský záměr
Prusák, Ondřej ; Hornungová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení agentury poskytující služby v oblasti grafického designu a reklamních služeb. Práce zahrnuje veškerá specifika, která je třeba brát při realizaci podnikatelského plánu v úvahu. Obsahem podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, hodnocení investic a analýza rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.