Název: Hudba v české reklamě z pohledu jejích tvůrců
Překlad názvu: Music in Czech commercials from the perspective of their creators
Autoři: Brakenhoff, Jan ; Kratochvíl, Matěj (vedoucí práce) ; Skořepová, Zita (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: hudba; hudba v reklamě; reklama; reklamní agentura; skladatel; advertising; advertising agency; composer; music; music in advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72035

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341157


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet