Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí663 - 672dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh internetového obchodu
Freiberg, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem internetového obchodu pro společnosti GastronomikKV s.r.o. Internetové obchodování je v dnešní době pro firmy velice důležité a platí to i na trhu s gastronomickými zařízeními a službami. První část práce se zabývá teorií, která se váže na internetové obchody. Práce naváže analýzou zákaznických požadavků na budoucí internetový obchod společnosti a analýzou její konkurence. Před samotnou návrhovou částí práce je poté provedena analýza metodikou WebML. Hlavní část práce, tedy ta která se zabývá návrhem internetového obchodu, se zaměří hlavně na využití nástrojů internetového marketingu a na provedení správné optimalizace pro vyhledávače, dotkne se ale i zásad použitelnosti a přístupnosti webových stránek. V závěru práce bude návrh zhodnocen z hlediska toho jak přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti GastronomikKV s.r.o.
Creation of marketing strategy for electronic store Quercus
Krahulcová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie internetového obchodu společnosti QUERCUS, s.r.o. Teoretická část pojednává o základních koncepcích marketingu, specifikách marketingového mixu na internetu, představuje základní aspekty obchodování na internetu a chování spotřebitele na internetu. Praktická část obsahuje představení společnosti QUERCUS, SWOT analýzu internetového obchodu, stručnou charakteristiku současné marketingové strategie a konečně návrh nové marketingové strategie.
Logistika internetového obchodu
Kraftová, Jana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Kuchta, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce je věnována logistice internetového obchodu v konkrétním podniku. Zaměřuje se na jednotlivé formy logistických cest, na pohyb zboží od výrobce přes maloobchod ke konečnému zákazníkovi. Zabývá se nároky, které jednotlivé logistické procesy kladou na informační tok mezi subjekty logistického řetězce. V prvních čtyřech kapitolách je definován pojem elektronické podnikání, představení internetového obchodu kabelky-obchod.cz, popsány logistické řetězce a dopravní společnosti. V následující části jsou výše zmíněné teoretické poznatky aplikovány na situaci v internetovém obchodě www. kabelky-obchod.cz. V závěru práce jsou uvedena některá doporučení a trendy, se kterými by firma měla v budoucnu počítat a získat jimi konkurenční výhodu v oblasti logistiky.
Kroky a prostředky pro založení e-shopu se sportovním oblečením v ČR
Kroupa, Michal ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je nalézt vhodnou hostingovou variantu pro provoz e-shopu. Zprvu půjde o popis hostingu a jeho klasifikaci. V další kapitole budou popsány požadavky pro provoz velkého e-shopu s širokým spektrem sortimentu. Vhodná varianta hostingového řešení pro tento e-shop bude vybrána na základě srovnání produktů vybraných hostingových firem, které působí na území České republiky. Všechny požadavky budou hodnoceny body v závislosti na kvalitě. Varianta s nejvyšší hodnotu indexu úspěšnosti (největší aritmetický průměr ze všech požadavků) bude zvolena tou pravou pro provoz eshopu. Za předpokladu dvou a více stejných variant se shodným indexem úspěšnosti budou tyto varianty srovnány na základě charakteristik požadavků.
Model metrik elektronického obchodu Mall.cz
Tichý, Ondřej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Táborský, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh modelu metrik pro společnost Internet Mall, a.s., která podniká v oblasti prodeje zboží přes internet. Druhým cílem je praktická ukázka výstupů pro vybrané metriky s využitím nástroje Business Intelligence (BI). Pro návrh modelu byl zvolen koncept Balanced scorecard (BSC), představující systém měření a řízení podnikových aktivit. Koncept byl doplněn o studie zabývající se rozšířením BSC pro oblast e-commerce. Tyto zdroje posloužily primárně jako inspirace. Hlavní podněty vzešly z konzultací se zástupci společnosti Internet Mall. Cíl praktické části byl realizován na třech vybraných metrikách uplatněním BI analýzy. Byl prezentován jak postup technické implementace modelu metrik, tak konečný výsledek celého snažení, analytické reporty pro vedení společnosti.
Možnosti využití internetového marketingu
Jonák, Stanislav ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu možnosti využití internetového marketingu pro zlepšení hospodářských výsledků v elektronických obchodech. Autor srovnává určité teze přijímané renomovanými společnostmi, či odborníky a konkrétní realizované kampaně v e-shopu www.mp3centrum.cz. Vzniklé závěry buď s danými tezemi souhlasí, nebo je vyvracejí a tím autor demonstruje praktickou využitelnost jednotlivých marketingových kanálů.
Možnosti prodeje zboží na internetu
Holakovský, Vladimír ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje na zmapování možností, které se nabízejí při prodeji zboží prostřednictvím internetu. První část práce se zabývá popisem dvou nejpoužívanějších variant prodeje zboží. Jedná se o prodej pomocí internetových aukčních síní a o možnost využití internetového obchodu. Druhá část práce je věnována porovnání těchto dvou variant prodeje spolu s konkrétními ukázkami, jak by takový prodej zboží mohl vypadat. Při psaní této práce jsem využil především zkušeností, které jsem získal při zavádění vlastního internetového obchodu, kterému předcházelo zmapování a porovnání jednotlivých variant prodeje zboží na internetu. Smyslem této práce je vytvořit dokument, který by mohl sloužit jako určitý návod, nebo příručka pro podnikatele, kteří přemýšlí nad prodejem zboží právě pomocí internetu. Měl by čtenářům poskytnout základní informace o této problematice tak, aby si mohli utvořit představu o současných možnostech tohoto způsobu prodeje zboží.
Internetové obchodování
Zvolánková, Pavla ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem internetového obchodování od jeho vzniku po situaci v současnosti. Vysvětluje základní pojmy spojené s obchodováním na internetu a shrnuje právní normy, které se této oblasti věnují. Dále práce charakterizuje smlouvu uzavřenou na internetu a práva a povinnosti obou smluvních stran. Hlavním pohledem bakalářské práce je pohled internetového prodejce, což reflektuje praktická část zaměřená na konkrétní problémy prodejců.
Platební metody v českých e-obchodech B2C
Řehoř, František ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá současnými možnostmi a trendy při platbách mezi obchodníkem a zákazníkem v českých e-obchodech B2C. Zprvu se práce věnuje specifikaci jednotlivých skupin platebních systémů, dále je pak práce zaměřena na konkrétní platební systémy nabízené na trhu. Pro jejich popis a srovnání jsou zvolena kritéria, která následně umožňují jejich snadnou konfrontaci. Práce detailněji popisuje platební brány, které nabízejí obchodníkovi více platebních možností v rámci jedné integrace. Pomocí dotazníku jsou pak zjištěny zkušenosti a preference lidí při platbách za zboží a služby na internetu. Cílem práce je umožnit, jak obchodníkovi tak zákazníkovi, zorientovat se v dané problematice. Po přečtení této práce by obchodník měl být schopen rozhodnout, jaké platební systémy jsou vhodné či naopak nevhodné pro jeho e-obchod. Naproti tomu zákazník by měl být schopen vybrat pro něj co nejvhodnější variantu platby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí663 - 672dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.