Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kroky a prostředky pro založení e-shopu se sportovním oblečením v ČR
Kroupa, Michal ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je nalézt vhodnou hostingovou variantu pro provoz e-shopu. Zprvu půjde o popis hostingu a jeho klasifikaci. V další kapitole budou popsány požadavky pro provoz velkého e-shopu s širokým spektrem sortimentu. Vhodná varianta hostingového řešení pro tento e-shop bude vybrána na základě srovnání produktů vybraných hostingových firem, které působí na území České republiky. Všechny požadavky budou hodnoceny body v závislosti na kvalitě. Varianta s nejvyšší hodnotu indexu úspěšnosti (největší aritmetický průměr ze všech požadavků) bude zvolena tou pravou pro provoz eshopu. Za předpokladu dvou a více stejných variant se shodným indexem úspěšnosti budou tyto varianty srovnány na základě charakteristik požadavků.
Hodnocení přístupnosti elektronických obchodů
Bourek, Josef ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem této práce je otestovat několik elektronických obchodů podle jejich přístupnosti. Jsou zde testovány elektronické obchody, které nepatří příliš mezi významné a známé. Předpokládá se, že jejich přístupnost bude horší než je tomu u jejich veliké konkurence. Nejdříve, před začátkem testování, je zmíněno několik důležitých faktů. Je vysvětlen pojem přístupnost obecně, a přístupnost webových stránek. Jsou zde popsány základní hendikepovaní uživatelé, kteří trpí určitými typy hendikepů a to jim zhoršuje práci na internetu. Jsou zmíněny způsoby testování přístupnosti, obzvláště metodiky, které se pro testování používají. Z těchto metodik byla zkonstruována jedna metodika, které obsahuje pouze některé prvky metodik, aby metodika odpovídala rozsahu práce. Po zkonstruování metodiky je vybráno několik menších elektronických obchodů, na kterých je metodika aplikována. Po otestování jednotlivých obchodů jsou vyhodnoceny samostatně a vzájemně porovnány.
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
Provozování elektronického obchodu formou ASP
Kováčik, Petr ; Červenková, Marie (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Tématem této bakalářské práce je charakteristika elektronického obchodu, který je provozován formou ASP. Provozování obchodu je popsáno jak z pohledu pronajímatele služby, tak z pohledu obchodníka, který hledá vhodné aplikační řešení pro svůj elektronický obchod. Pro obchodníka, využívajícího tuto službu, jsou zmíněny výhody a zároveň jsou uvedena i možná rizika modelu ASP. Pro provozovatele ASP je v této práci věnována část, která mu má přiblížit příležitosti a zároveň možná rizika. Práce je zaměřena především na praktické zkušenosti autora v oboru elektronického obchodování. Pro srovnání jsou v práci uvedeny i jiné formy pořízení elektronického obchodu. Praktická část se zaměřuje na porovnání nabízených služeb čtyř poskytovatelů elektronických obchodů na českém trhu.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.
Procesní analýza přípravy televizní reportáže, srovnání procesů v největších televizích v ČR
Červenková, Marie ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Čumpelik, Jan (oponent)
Cílem práce je srovnání procesů výroby reportáže v celoplošně vysílajících televizích v České republice a IT podporou procesů. Je sestaven obecný procesní model. Srovnávána byla i část IS/IT, kterou redaktor využívá pro tvorbu reportáže. Cílem práce bylo zjistit odlišnosti v procesech a IS/IT a čím jsou odlišnosti způsobeny a jaký mají vliv na práci redaktora. V práci je řešen i vliv procesů na kvalitu reportáží a čím je kvalita určena. Výsledkem jsou návrhy na změny, které by měli vést k větší efektivitě práce. Součástí práce je přehled možností vzniku desinformace v procesu výroby reportáže.

Viz též: podobná jména autorů
2 ČERVENKOVÁ, Marcela
4 ČERVENKOVÁ, Marie
15 ČERVENKOVÁ, Martina
6 ČERVENKOVÁ, Michaela
3 ČERVENKOVÁ, Milada
5 Červenková, Markéta
15 Červenková, Martina
6 Červenková, Michaela
3 Červenková, Milada
4 Červenková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.