Název:
Možnosti využití internetového marketingu
Překlad názvu:
Possibilities of internet marketing using
Autoři:
Jonák, Stanislav ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na analýzu možnosti využití internetového marketingu pro zlepšení hospodářských výsledků v elektronických obchodech. Autor srovnává určité teze přijímané renomovanými společnostmi, či odborníky a konkrétní realizované kampaně v e-shopu www.mp3centrum.cz. Vzniklé závěry buď s danými tezemi souhlasí, nebo je vyvracejí a tím autor demonstruje praktickou využitelnost jednotlivých marketingových kanálů.This thesis is analyzing the possibility of using internet marketing to improve the economic performance of online shopping. Author compares concrete thesis which are accepted by reputable companies and professionals and specific campaigns implemented in the e-shop www.mp3centrum.cz.The results of realized campaigns are either in accordance with theses or out of accrord. In this way author demonstrates practical efficiency of concrete marketing channels.
Klíčová slova:
e-bussines; e-commerce; e-shop; internet; marketing; propagace; e-bussines; e-commerce; e-shop; internet; marketing; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24070