Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavedení Self-service BI u MVNO GoMobil
Řehoř, František ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Malecha, Jiří (oponent)
Hlavními cíli této práce jsou vymezení přístupu Self-Service Business Intelligence, jakožto jednoho z přístupů Business Intelligence, charakteristika nástroje Qlik Sense a dále popis vývoje reálného řešení s pomocí daného nástroje. V její první části se práce zabývá po teoretické stránce právě daným přístupem, popisuje jeho výhody a nevýhody a uživatele přicházející do styku s danými technologiemi. Uvádí požadavky kladené na daná řešení a zmiňuje rozdílné požadavky na míru a řešení Self-Service v organizacích. Dále jsou zmíněna doporučení pro zavádění takovéhoto přístupu a technologií. Ve druhé části je práce věnována nástroji Qlik Sense, jednoho z představitelů řešení postavených na přístupu Self-Service Business Intelligence. Zprvu jsou popsány jeho základní vlastnosti, možnosti a výhody. Posléze je pak vysvětlen vývoj řešení a princip práce s tímto nástrojem, popsána architektura serverového podnikového řešení, instalace a základní nastavení Qlik Sense serveru. V poslední části se práce věnuje mobilnímu virtuálnímu operátorovi GoMobil, jeho současnému stavu, potřebám z pohledu Business Intelligence a v neposlední řadě pak požadavkům a vývoji řešení s využitím nástroje Qlik Sense.
Platební metody v českých e-obchodech B2C
Řehoř, František ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá současnými možnostmi a trendy při platbách mezi obchodníkem a zákazníkem v českých e-obchodech B2C. Zprvu se práce věnuje specifikaci jednotlivých skupin platebních systémů, dále je pak práce zaměřena na konkrétní platební systémy nabízené na trhu. Pro jejich popis a srovnání jsou zvolena kritéria, která následně umožňují jejich snadnou konfrontaci. Práce detailněji popisuje platební brány, které nabízejí obchodníkovi více platebních možností v rámci jedné integrace. Pomocí dotazníku jsou pak zjištěny zkušenosti a preference lidí při platbách za zboží a služby na internetu. Cílem práce je umožnit, jak obchodníkovi tak zákazníkovi, zorientovat se v dané problematice. Po přečtení této práce by obchodník měl být schopen rozhodnout, jaké platební systémy jsou vhodné či naopak nevhodné pro jeho e-obchod. Naproti tomu zákazník by měl být schopen vybrat pro něj co nejvhodnější variantu platby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.