Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 767 záznamů.  začátekpředchozí575 - 584dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Using IT for Business Process Support
Dragula, Peter ; Hrnčířová, Ludmila (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The area of small and medium enterprises (SMEs) is an important factor, in which many see a promise of improvement of the economic situation. It is a well-founded request, and as shown in many advanced economies, this segment is an important part of economy. My thesis involves one of these situations, where a starting entrepreneur, with low capital investments, is looking for ways how to achieve his market goals and how to support business processes with the help of information technology (IT). The IT supported business model here, will be a model, where the main distribution channels are realized with help of IT technologies. With this distribution channel relates the use of social network services as a marketing tool enabling a development of a company and an effective but not capital-intensive tool designed to realize the business targets.
Design digitálního fotoaparátu
Miklica, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historií, současností i budoucností fotografování. Stěžejním cílem však je navrhnout stylový kompaktní digitální fotoaparát s ohledem na požadavky moderní doby, jakým je například rozmach internetových sociálních sítí a s tím spojené používání fotoaparátu jakožto obrazového zápisníku. Důraz byl kladen na nové tvarové řešení, jednoduchou obsluhu a dobrou ergonomii držení.
The importance of social networking site Facebook in marketing communications of the selected company
Novotná, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Strychová, Tereza (oponent)
Cílem práce je na základě analýzy výsledků z dotazníků a analýzy facebookové komunikace konkurenčních značek zhodnotit a navrhnout zlepšení pro marketingovou komunikaci vybrané firmy na webové sociální síti Facebook, které se budou zabývat zlepšením v rámci fanouškovské základně a i cílové skupiny obecně. V teoretické části jsou popsané sociální sítě s důrazem na webovou sociální síť Facebook a možnosti jejího využití pro firmy. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace jednotlivých značek dětské výživy na webové sociální síti Facebook, vnímání a vliv této komunikace na spotřebitele a také průzkum spokojenosti fanoušků vybrané značky s komunikací a obsahem na jejích oficiálních facebookových stránkách.
Analýza marketingové komunikace City Partner Hotel Atos na sociálních sítích
Pípal, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci hotelů v prostředí sociálních sítí. Teoretická část popisuje sociální sítě a marketingovou komunikaci na nich. Dále charakterizuje nejvyužívanější a pro hotel nejdůležitější sociální sítě současnosti a jejich marketingové využití. Praktická část se zabývá analýzou aktivit prováděných na sociálních sítích hotelem Atos a jeho konkurenty, které jsou následně porovnány s hotely nejvyšší kategorie. Na základě analýzy jsou pak formulována doporučení a návrhy na co nejefektivnější využívání marketingové komunikace na sociálních sítích v podání definované kategorie hotelů.
Analýza soukromí na sociálních sítích
Tomandl, Luboš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou soukromí v prostředí internetových služeb, které se označují jako sociální sítě. Podstatou těchto služeb je především možnost uživatele sdílet informace o svém životě. To samo o sobě může být problémem z hlediska narušování soukromí. Práce v první části popisuje význam pojmu soukromí a následně poukazuje na jeho důležitost a hodnotu pro jedince i společnost. V další části poté na základě vymezené definice soukromí hledá jeho ohrožení na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku. Tato ohrožení hledá ve čtyřech rovinách podle aktérů, kteří se na Facebooku nacházejí. Těmito aktéry jsou uživatelé, společnost Facebook, dalších korporace a vládní organizace. Všechny tyto skupiny mohou ohrožovat soukromí uživatele. Tato práce hrozby nejen hledá, ale má také snahu nabídnout i možná řešení vzniklé situace.
Use of social media for recruitment in the Czech and Slovak republic
Ruššinová, Dominika ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice. Práce se skládá ze dvou částí. V první teoretické části mé práce uvádím základní definice s tímto tématem. Druhá část práce, praktická, se zaměřuje na komparaci využívání sociálních médií při náboru zaměstnanců v České a Slovenské republice HR pracovníky a také využití mezi českými a slovenskými studenty informatiky. Závěrečná část práce se věnuje analýze výsledků získaných ze dvou dotazníků mezi českými a slovenskými studenty informatiky a z rozhovorů s personalisty pracujícími v českých a slovenských IT firmách. Z analýzy plyne, že stejně jako české firmy, stejně i slovenské, využívají při náboru nových zaměstnanců sociální sítě LinkedIn a Facebook. Sociální síť Twitter a GooglePlus firmy vůbec nevyužívají. Mezi studenty je největší zájem o sociální síť LinkedIn, podle výsledků analýzy ostatní sítě nevzbuzují mezi studenty významnou popularitu.
With content to success. Content marketing strategy for start-up.
Iskrová, Anna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické aplikaci na reálné zadaní. Teoretická část vymezuje konkrétní části strategie efektivního obsahového marketingu, přičemž se hlouběji zabývá správnou tvorbou a formou komunikace s publikem značky, copywritingem a vlastnostmi atraktivního obsahu. Praktická část se věnuje vybudování počáteční strategie obsahového marketingu pro nami vytvořenou značku BV.LINEN, s ohledem na všechny poznatky nabyté v části teoretické. Závěr práce je věnovaný vyhodnocení jednotlivých kroků a popisu problematických situací, které v její průběhu nastaly.
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Špok, Michal ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje základní marketingové pojmy. Ve druhé kapitole je čtenář seznámen s vybranými trendy na poli marketingové komunikace. Třetí část práce, čerpající z teoretických východisek zasazených v předchozích kapitolách, obsahuje analýzu stavu marketingové komunikace podniku Café Placzek a vlastní terénní výzkum autora. Poslední kapitola, jenž představuje samotný cíl práce, poskytuje popis modelu optimální marketingové komunikace v sektoru služeb a seznam manažerských doporučení podnikům působícím v tomto odvětví.
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Budíková, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací e-shopů úzkého segmentu zaměření na sociálních sítích. Jedná se internetové obchody, jejichž sortimentem je krmivo pro psy. V teoretické části jsou nejprve definovány marketingové strategie a marketingový mix, především komunikace a propagace a její nástroje, dále jsou popsány nejvýznamnější sociální sítě a závěr teoretické části je věnován novým trendům, které se v marketingu poslední dobou prosazují. Praktickou část tvoří nejprve analýza marketingové propagace dvaceti vybraných e-shopů ze zmiňovaného segmentu na sociálních sítích. Na základě získaných poznatků je posléze zformulováno doporučení vhodné marketingové propagace pro e-shopy z tohoto segmentu zaměření.
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 767 záznamů.   začátekpředchozí575 - 584dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.