Název: Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up.
Překlad názvu: With content to success. Content marketing strategy for start-up.
Autoři: Iskrová, Anna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Blog; Digitální marketing; Obsahový marketing; Sociální sítě; Strategie obsahového marketingu; Tvorba obsahu; Blog; Content creation; Content marketing; Content marketing strategy; Digital marketing; Social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50627

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet