Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The importance of social networking site Facebook in marketing communications of the selected company
Novotná, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Strychová, Tereza (oponent)
Cílem práce je na základě analýzy výsledků z dotazníků a analýzy facebookové komunikace konkurenčních značek zhodnotit a navrhnout zlepšení pro marketingovou komunikaci vybrané firmy na webové sociální síti Facebook, které se budou zabývat zlepšením v rámci fanouškovské základně a i cílové skupiny obecně. V teoretické části jsou popsané sociální sítě s důrazem na webovou sociální síť Facebook a možnosti jejího využití pro firmy. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace jednotlivých značek dětské výživy na webové sociální síti Facebook, vnímání a vliv této komunikace na spotřebitele a také průzkum spokojenosti fanoušků vybrané značky s komunikací a obsahem na jejích oficiálních facebookových stránkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.