Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 563 záznamů.  začátekpředchozí544 - 553další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza smysluplnosti založení nové kavárny
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malich, Josef (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat reálnost uskutečnění takového podniku, kterým je kavárna s cukrárnou. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami a praktický úsek se je snaží využívat a převádět do reality. Cílem výzkumu je prokázání smysluplnosti založení kavárny v obci Jesenice a pravděpodobnost návratnosti investice. Hlavní zásadnou práce je celková orientace na zákazníka a zjišťování jeho potřeb.
Požadavky na kvalitu lázeňských služeb
Wernerová, Magdalena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Bican, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit požadavky klientů na kvalitu lázeňských služeb, tyto požadavky vyhodnotit a navrhnout možná řešení případných nedostatků. Tyto požadavky jsou zjišťovány v konkrétních lázeňských zařízeních Bertiny lázně a lázně Aurora v Třeboni metodou osobních rozhovorů s klienty. První část práce se zaměřuje na teoretické východiska týkající se kvality služeb a oblasti lázeňství. Dále jsou na sledovaném lázeňském komplexu aplikovány metody a nástroje řízení kvality a na závěr z vyhodnoceného průzkumu provedena analýza kladů i záporů poskytovaných služeb včetně návrhů na možná zlepšení.
Flow of material and goods in company Hesta s.r.o.
Ižar, Eduard ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Šiovič, Michal (oponent)
V mé bakalářské práci se zabývám aplikací postupů řízení a plánovaním materiálovýho toku, spůsobem přepravy a poskytovaných služeb ve společnosti Hesta s.r.o.
Analýza různých forem zajišťování ICT služeb
Šebesta, Michal ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Klíma, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou různých forem zajišťování ICT služeb z pohledu zákaznické organizace. V úvodní části shrnuje současné výzvy IS/ICT pro byznys, teoreticky vymezuje současný stav oblasti sourcingu a ICT služeb, a zmiňuje související oblasti této problematiky, tedy podnikovou architekturu, řízení informatiky a oblast systémové integrace. Hlavní část práce se zabývá analýzou oblastí ovlivňujících rozhodování o sourcingu ICT služeb, přičemž výstupy této analýzy shrnuje a dále rozvíjí formou vytvoření rámce pro rozhodování o sourcingu ICT služeb. Práce shrnuje v tomto frameworku důležitá kritéria výběru formy a konkrétních variant zajištění aplikačních služeb. Prezentuje předpoklady využití tohoto přístupu a také jeho omezení. Následně předkládá průzkum a zhodnocení některých aplikačních služeb na trhu SaaS, které by mohly být zajímavé z hlediska využití v podnicích. Závěrem práce uvádí zjednodušenou případovou studii, na které praktickou formou demonstruje myšlenkové směry nutné při využití vytvořeného frameworku.
Optimalizace online prezentací v~závislosti na vlastnostech produktů
Novák, David ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Posláním této diplomové práce je vyzdvihnout význam grafického designu a jeho vizuálních efektů v každodenním životě, upozornit na nové přístupy, pokusit se ospravedlnit opodstatněné investice do propagace a reklamy stejně jako poukázat na dlouhodobě se zvyšující nároky na profesionální grafické designéry. Teoretická část této práce je založena mimo jiné na výzkumném článku z odborného tisku, jehož subjektem je míra porozumění uživatelů výrobkům prezentovaným online. Z tohoto výzkumu vyplývá, že je množné zvolit vhodný formát prezentace v závislosti na vlastnostech daného produktu, neboli komplexitě jeho funkcí (složitosti ovládání), ve smyslu grafických nebo multimediálních prostředků online prezentace. Těmi jsou statické obrázky, video formáty a interaktivní animace produktů označované jako VPE . Hlavní část práce tvoří reálný projekt, ve kterém se autor snaží implementovat výše zmíněné teoretické poznatky výzkumu při řešení praktického úkolu s ambicí přinést reálnou ekonomickou hodnotu. Popsány jsou jednotlivé fáze projektu od shánění obchodního partnera až po implementaci výsledného řešení a jeho propagaci. Za účelem oslovení vybraných firem byly vytvořeny též propagační materiály a webová stránka obsahující veškeré informace o tomto diplomovém projektu.
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Bravená, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k větší efektivnosti ve využívání jednotlivých nástrojů mixu a zlepšení celkového povědomí o značce.
Komparace středisek zimních sportů v ČR a ve Francii
Vejvoda, Tomáš ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem práce je analyzovat střediska zimních sportů v České republice a ve Francii podle stanovených kritérií, vycházejících z průzkumu preferencí průměrného českého lyžaře, a pokusit se tak nalézt optimální středisko pro týdenní dovolenou. Podstatnou součástí práce jsou závěry v podobě doporučení pro výběr skiareálu. Dílčím cílem je prokázat na příkladu vybraného francouzského a českého střediska hypotézu, že pro "užitnou hodnotu" skiareálu není rozhodující pouze cenová úroveň, velikost skiareálu nebo jeho proslulost, ale spíše komplexnost nabízených služeb, které nemusejí souviset pouze s lyžováním.
Investiční pobídky v ČR
Procházková, Jitka ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Cílem této práce je zmapování dosavadního vývoje a současné podoby systému investičních pobídek v ČR. Dílčí cíl spočívá v posouzení jeho budoucí podoby. Jednotlivé kapitoly se zabývají legislativou vztahující se k investičním pobídkám a srovnáním programů podpory a dosavadního vývoje čerpání investičních pobídek v oblasti zpracovatelského průmyslu a technologických center a center strategických služeb. Poslední kapitola se věnuje aktuálním trendům v oblasti technologických center a center strategických služeb v ČR a jejich srovnání s vyspělým světem.
Marketingová strategie firmy poskytující služby
Bürgerová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Golf Club Český Krumlov, nově vzniklé firmy podnikající v poskytování golfových služeb v turisticky vyhledávané lokalitě v Jižních Čechách nedaleko celosvětově známého historického města Český Krumlov. Cílem této práce je představit aktivity a fungování Golf Clubu Český Krumlov, analyzovat jeho marketingovou situaci a navrhnou možné změny této strategie. Tohoto cíle jsem dosáhla pomocí uplatnění různých marketingových analýz a provedením dotazníkového průzkumu mezi stávajícími zákazníky. Z výsledků těchto analýz jsem navrhla změny, které by mohly této firmě pomoci si udržet stávající zákazníky a přilákat více nových.
Budování a využívání menší podnikové počítačové sítě
Holubička, Pavel ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Šmejkal, Ivo (oponent)
Hlavním cílem této práce je popsat postupné budování, využívání a rozšiřování konkrétní podnikové počítačové sítě v české společnosti VHL s.r.o. Stěžejním úkolem bylo nejen sepsání, ale v praxi i rozšíření sítě o server, bezdrátový segment a o propojení dvou vzdálených počítačových sítí s ohledem nejen na funkčnost, ale i na bezpečnost. K dosažení výsledků bylo proto zapotřebí skloubit teorii s praxí. Byly zkoušeny, testovány a hodnoceny jednotlivé postupy práce. Při negativních výsledcích musel být celý proces i několikrát opakován. V bakalářské práci se objevují mnohé návody, jak postupovat při zřizování jednotlivých síťových služeb a zároveň jak dbát na jejich zabezpečení. První kapitola se věnuje teoretickým znalostem o sítích LAN a WLAN. Blíže jsou popsány jednotlivé standardy, síťové prvky a jejich charakteristiky a poskytované služby. Druhá rozebírá vývoj od samotných počátků sítě až do současnosti. Detailněji je popsáno rozšiřování o bezdrátovou síť, její výstavba, zabezpečení a testování. Cílem třetí kapitoly je podat celkový pohled na problematiku rozšíření o síťový server. Popisuje volbu hardware pomocí multikriteriálního výběru a výběr, zhodnocení a instalaci operačního systému. Následně se zabývá hardwarovým i softwarovým zabezpečením serveru a propojením dvou vzdálených sítí prostřednictvím nástroje VPN. V závěru je několik slov věnováno potenciálním inovacím.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 563 záznamů.   začátekpředchozí544 - 553další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.