Název:
Marketingová strategie firmy poskytující služby
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company providing services
Autoři:
Bürgerová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Golf Club Český Krumlov, nově vzniklé firmy podnikající v poskytování golfových služeb v turisticky vyhledávané lokalitě v Jižních Čechách nedaleko celosvětově známého historického města Český Krumlov. Cílem této práce je představit aktivity a fungování Golf Clubu Český Krumlov, analyzovat jeho marketingovou situaci a navrhnou možné změny této strategie. Tohoto cíle jsem dosáhla pomocí uplatnění různých marketingových analýz a provedením dotazníkového průzkumu mezi stávajícími zákazníky. Z výsledků těchto analýz jsem navrhla změny, které by mohly této firmě pomoci si udržet stávající zákazníky a přilákat více nových.This thesis focuses on the marketing strategy of Golf Club Český Krumlov, a newly established company, which deals with golf services in South Bohemia, a region attractive for tourism, including the world famous historical town of Český Krumlov. The goal of this thesis is to introduce the activities and operation of Golf Club Český Krumlov, to analyse its current marketing strategy, and to suggest possible changes to this strategy. I achieved this goal by applying various marketing analyses and by conducting survey among current customers. Based on results of these analyses, I suggested changes that could help this company to keep its current customers and attract new ones.
Klíčová slova:
Golf; Marketingová strategie; Služby; Golf; Marketing strategy; Services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16104