Název:
Analýza marketingové komunikace fitness centra s praktickou aplikací na společnost WorldClass International s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of marketing communication of fitness center
Autoři:
Bravená, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace fitness centra World Class Health Academy v Praze, které je součástí společnosti World Class International, s.r.o., jedním z největších poskytovatelů fitness a wellness služeb ve Střední a Východní Evropě. Cílem práce je analýza marketingové komunikace fitness centra se zaměřením na komunikační mix a návrh možných řešení směřujících k větší efektivnosti ve využívání jednotlivých nástrojů mixu a zlepšení celkového povědomí o značce.The bachelor thesis deal with marketing communication of World Class Health Academy fitness center in Prague, which belongs to the company World Class International, s.r.o., one of the largest supplier of fitness and wellness services in Central and East Europe. The objectives of the thesis is marketing communication analysis of the fitness center focusing on communication mix and making tips for higher effectiveness in using particular tools of the mix and improve total awareness of the brand.
Klíčová slova:
fitness; marketingová komunikace; služby; fitness; marketing communication; services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19374