Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fan art v oficiální propagaci počítačových her
Veselá, Veronika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
S rozvojem Internetu, Webu a nových digitálních technologií publikum hraje aktivnější roli v přetváření a usměrňování toku mediálních obsahů. Fanoušek, jako odborný a zasvěcený konzument, stanul v centru pozornosti mediálního průmyslu a jeho marketingových strategií. Toto uspořádání na jednu stranu skýtá fanouškům větší samostatnost a nové možnosti. Na druhou stranu přesunutím aktivity od producentů ke konzumentům dochází k transformaci mediálního průmyslu, ve kterém neplacení dobrovolníci dělají práci, za kterou jsou profesionálové placeni. Tato diplomová práce zkoumá tuto tenzi na konkrétní situaci, kdy herní společnosti využívají produkty fanouškovské kultury (fan art) k propagaci svých herních titulů. Kultura konvergence klade nároky na stávající autorská práva, formuje nové vztahy mezi tvůrci fan artu a herními společnostmi. Tato práce: (1) popisuje okolnosti, za kterých herní společnosti publikují fan art na svých oficiálních webových stránkách, (2) zjišťuje, jak svoji neplacenou práci, kterou odvádějí tvůrci fan artu, vnímají sami fanoušci, (3) zjišťuje postoj fanoušků k autorským právům v konkrétní situaci využívání fan artu herními společnostmi. Těmto cílům odpovídají formulované výzkumné otázky. K jejich zodpovězení jsem zvolila metodu deskripce (1) a kvalitativní obsahové analýzy komentářů pod...
Fotbaloví fanoušci jako součást občanské společnosti
Čarnogurská, Tereza ; Skovajsa, Marek (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Fotbaloví fanoušci jako součást občanské společnosti" nahlíží na fenomén fotbalového fanouškovství z hlediska vztahu fanouškovských uskupení k občanské společnosti. Po úvodní části a cílech práce, přičemž tím hlavním je základním způsobem popsat a klasifikovat rozmanité formy sdružování fotbalových fanoušků, následuje teoretická část, která se zaměřuje na tři hlavní okruhy témat: občanskou společnost, sociální hnutí a subkultury a na svět fotbalových fanoušků. V empirické části autorka prezentuje výsledky svého kvalitativního výzkumu, přičemž využíváno bylo zejména metod zúčastněného a nezúčastněného pozorování, neformálních rozhovorů a studia dokumentů. Autorka předkládá vlastní typologii fanouškovských skupin a organizací a popisuje jejich aktivity v rámci občanské společnosti. V závěru shrnuje odpovědi na výzkumné otázky. Práce je opatřena resumé, seznamem literatury, rejstříkem, slovníkem jmen a pojmů a třemi přílohami.
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.
Doplňkový větrací systém kabiny vozu poháněný fotovoltaickým panelem
Zdvořilý, Vítek ; Pokorný, Jan (oponent) ; Fišer, Jan (vedoucí práce)
Cíl práce spočívá v navržení a ověření funkčnosti systému na provětrávání zaparkovaného vozu v letním období za účelem snížení teplotní špičky v kabině automobilu. Návrh systému se skládá z vhodného umístění ventilátorů a odpovídajících vstupních a výstupních otvorů pro proudění provětrávacího vzduchu. Ventilátory jsou poháněny fotovoltaickým panelem. Funkčnost systému je ověřena měřením teplotních poklesů v kabině vozidla. Okolní podmínky pro nastavení intenzity slunečního záření a teploty okolí byly vybrány na základě reálných měření ze stanice TUBO, což je meteorologická stanice Fakulty Stavební VUT v Brně.
Úsporné ventilátory v technice prostředí
Klügl, Martin ; Rubina, Aleš (oponent) ; Rubinová, Olga (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá ventilátory, jejich vlastnostmi a charakteristikami. V projektové části je pro zadaný objekt navrženo vzduchotechnické zařízení v centrální a decentrální variantě. Podrobněji se projektová část věnuje návrhu a hodnocení ventilátorů. V experimentální části je provedeno měření parametrů a charakteristik dvou ventilátorů. Výsledky jsou vyhodnoceny a porovnány. Výsledky jsou srovnány s aktuálními požadavky na energetickou účinnost ventilátorů.
Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s.
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, jejíž součástí je komunikace s diváky, fanoušky a propagace reklamních partnerů klubu. Obsahuje návrh rozvoje této marketingové komunikace se zaměřením na komunikaci s fanoušky. Využívá k tomu zlepšení stávajících používaných nástrojů i procesů, ale zároveň i nové, moderní směry marketingové komunikace. Nov návrh by měl přispět k větší atraktivitě a zlepšenému vnímání marketingové komunikace klubu i klubu samotného.
Corporate Social Responsibility profesionálních fotbalových klubů
Keclík, Jakub ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá společenskou odpovědností se zaměřením na profesionální fotbalové, evropské kluby. V teoretické části je nejprve popsán pojem společenská odpovědnost organizací s nejdůležitějšími znaky a poté jsou vyzdvihnuta některá specifika sportu z ekonomického hlediska. Teoretickou část zakončuje představení mezinárodní a evropské fotbalové asociace. V praktické části autor popisuje a hodnotí společensky odpovědné aktivity těchto organizací, po kterých následuje porovnání evropských fotbalových lig ze stejného hlediska. Velká část praktické části je pak zaměřena na český nejúspěšnější fotbalový klub AC Sparta Praha. Na základě současných aktivit a realizovaného průzkumu mezi fanoušky klubu jsou vytvořena doporučení pro budoucí společensky odpovědnou činnost.
Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Opavský, Tomáš ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt, popsat a analyzovat faktory ovlivňující diváckou poptávku po utkáních české extraligy ledního hokeje a na základě zjištěných skutečností se pokusit navrhnout možná opatření ke zvýšení této poptávky. V praktické části práce jsou hojně aplikovány zejména matematicko-statistické metody. Jedná se obzvláště o užití aritmetických průměrů, korelační analýzy a různých druhů specifických koeficientů. K ohodnocení průměrných návštěv a významnosti jednotlivých faktorů je použita metoda komparace a to jak věcná, časová, tak také prostorová. Za hlavní přínos této práce lze považovat obzvláště aktuální zmapování názorů a postojů fanoušků extraligových klubů prostřednictvím realizace komplexního internetového průzkumu, jehož výsledky jsou náplní jednotlivých odstavců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.