Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz
Németh, Petr ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz. Strukturou je rozdělena na tři části. První část slouží k představení teoretických východisek komerčních komunikací s důrazem na on-line prostředí. Druhá část popisuje podstatu a funkcionalitu projektu e2shop.cz. Poslední část obsahuje navrženou on-line marketingovou strategii, která vychází z analýzy externích faktorů pomocí PESTEL schématu, analýzy trhu a analýzy konkurence. Jejich závěry jsou spojeny ve SWOT analýze, která určuje základní východiska on-line marketingové strategie. Součástí strategie je definice cílové skupiny, určení cílů a nástrojů k jejich dosažení. Závěrem je uveden harmonogram implementace a plánovaný rozpočet.
On-line marketing energetických společností
Zemanová, Daniela ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Kaška, Nikola (oponent)
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
Uvedení nového produktu na trh
Macků, Milan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce poskytuje čtenáři hluboký přehled o problematice uvedení výrobku na internetový trh, přičemž se ji daří vhodně namíchat teoretické poznatky s řadou praktických analýz a příkladů z praxe nejen z prostředí Procter & Gamble. V teoretické části se zaměřuje na především na stavbu obchodního modelu pří uvedení výrobku na trh. Praktická část práce analyzuje nástroje on-line marketingu, jejich specifika a možnosti využití v různých marketingových strategiích. Finální případová studie ze společnosti Procter & Gamble mapuje uvedení několika předních značek na český internetový trh. Provází čtenáře od identifikace příležitosti, přes detailní průzkum trhu až po ukázky realizace a výsledky projektu.
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
Maslowská, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace tanečního studia na Facebooku.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference
Procházková, Magda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Forman, Martin (oponent)
Aby firma uspěla na trhu, musí mít dobře propracovanou marketingovou strategii. V dnešní informační společnosti hraje významnou roli internet a proto i internetová marketingová strategie. Tato práce se nejprve krátce zabývá marketingem a jeho specifiky v rámci služeb. Dále pak popisuje marketing na internetu a jeho nástroje (SEO, PPC atd.). Poslední kapitola teoretické části se zabývá tvorbou off-line i on-line marketingové strategie. Praktická část začíná fází analýzy. Tato fáze obsahuje nejprve popis videokonferencí a jejich technologií. Dále pak seznamuje čtenáře se službou Mojekonference, za pomoci porterovy analýzy popisuje konkurenční prostředí, zabývá se detailní analýzou trhu, průzkumem trhu (za pomoci dotazníkového šetření), tvorbou podpůrných marketingových nástrojů, analýzou současné marketingové strategie a zejména analýzou webové prezentace (analýza klíčových slov, SEO analýza atd.). Poslední část práce se zabývá samotným návrhem marketingové strategie, produktovou, cenovou, komunikační a distribuční politikou a hlouběji zpracovává návrh nové struktury webové prezentace a navrhuje reklamní PPC kampaň v nástroji Google AdWords.
Využití aplikací v rámci sociálních sítí pro marketingovou prezentaci firem
Černoch, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce podává přehled v současnosti nejvýznamnějších českých i světových sociálních sítí, popis jejich funkcionality a možností využití těchto on-line služeb v marketingu. Samostatně zpracovává téma aplikací třetích stran začleněných do těchto sociálních sítí, a možností jejich využití pro marketingovou prezentaci firem a produktů.
Analýza a možnosti zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu prohifi.cz
Riegerová, Kamila ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na ukazatel úspěšnosti internetových obchodů a jeho vyhodnocování, konverzní poměr. Teoretická část přibližuje konverze jako takové, konverzní poměr, kroky obecně vedoucí k jeho zvýšení a také jeden z mnoha nástrojů, kterým lze konverzní poměr měřit. V aplikační části je analyzován konkrétní elektronický obchod prohifi.cz.
Prognóza vývoje on-line marketingu
Dvorská, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje možnosti, které poskytují nejnovější technologie, poukazuje na potenciál ukrytý v komunitních webech a poodhaluje způsoby, jakými lze využít soutěžní prvky. Dotýká se také tématu internetové televize a jejího přínosu z pohledu marketingu. Třetí část práce si klade za cíl nastínit budoucí vývoj online marketingu, a to jak ve vztahu k tradičním médiím, tak i v rámci sebe sama. Při prognóze vývoje je čerpáno z vlastních zkušeností, z názorů zkušených marketingových pracovníků a z odborných konferencí, které se tímto tématem zabývají. Na konci práce jsou zmíněny i možné bariéry rozvoje online marketingu včetně bariér legislativních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.