Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 542 záznamů.  začátekpředchozí511 - 520dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza strategie vybrané firmy
Rusňáková, Jarmila ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Adamec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá vývojem cestovního ruchu, podnikatelskou strategií v oblasti hotelnictví a marketingovým mixem. Druhá část je praktická a je zaměřená na analýzu podnikatelské strategie hotelu Smaragd. V rámci podnikatelské strategie jsou analyzovány silné a slabé stránky hotelu, konkurence, výnosy a náklady a marketingový mix. Na základě analýzy jsou navržena možná řešení budoucí vývoje hotelu.
Hotelové investice a jejich oceňování
Zajíc, Ondřej ; Pillmayerová, Jarmila (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci na hotelových investičních trzích a pomocí metody dedukce určit faktory ovlivňující rozhodování o umístění hotelové investice. Druhým cílem této práce je charakterizovat teorii oceňování hotelových projektů tak, jak ji zachycuje česká i zahraniční literatura a následně tuto teorii aplikovat na konkrétní hotelový projekt.
Hotelový software-komplexní hotelové systémy
Závorka, Tomáš ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Práce se zabývá postavením ubytovacích kapacit v IT a moderními informačními technologiemi, které ovlivňují hotelový průmysl, informačními systémy, jejich specifikací a také trhem těchto systémů v České Republice. Dále se také věnuje elektronickým distribučním cestám ubytovacích zařízení, jejich výhodami a také způsoby jak se na ně jednotlivé zařízení napojí. Práce také detailně analyzuje hotelový software HORES plus a srovnává jej s konkurenčním produktem Fidelio na českém trhu.V poslední části jsou uvedeny trendy vývoje distribučních a informačních systémů do budoucna a závšry, které z práce vyplývají.
Problematika komunikace hotelnictví  v 21.století
Součková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Práce se zabývá zachycením a analýzou změn, které jsou odrazem dění v 21. století, a kterými komerční komunikace hotelového průmyslu prochází. Jejím cílem je nastínit a analyzovat změny zákazníků i trhů, se kterými se hotelové společnosti musí vyrovnat, a na jejich základě zmapovat a zhodnotit nové trendy v komunikaci v hotelnictví. Dalším cílem práce je zmapovat a zhodnotit komunikační aktivity vybraného hotelu, zjistit, zda hotel komunikuje efektivně a v souladu s novými trendy, a následně navrhnout vhodná opatření k vylepšení komunikace.
Aplikace bezpečnosti v ubytovacím zařízení - hotel
Rotbauer, Josef ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o bezpečnostních opatřeních, která hotely využívají k ochraně zdraví a majetku ubytovaných osob. V úvodní části je zachycen vývoj návštěvnosti a kapacit hotelů v České republice za specifické časové období. Následující kapitola se zaměřuje na možná ohrožení, kterým jsou hotely během svého provozu bezprostředně vystaveny. Třetí část práce řeší jednotlivé způsoby aplikace bezpečnostních opatření, ta jsou v další kapitole ověřována ve dvou konkrétních hotelech. V poslední kapitole je pomocí dotazníkového šetření získán a vyhodnocen pohled klientů na bezpečnost během jejich ubytování v hotelu.
Financial analysis of a hotel
Slabejová, Lucia ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Diplomová práce se zabývá finanční analýzou hospodaření společnosti SHC Prague TRS, a.s. v letech 2005-2009, která provozuje Hotel InterContinental Praha. Cílem práce je pomocí finanční analýzy zhodnotit finanční situaci a výkonnost hotelu v minulosti, jako i naznačit možný vývoj finančního hospodaření v budoucnosti. Finanční analýza je provedena na základě externích údajů z výročních zpráv společnosti. Práce je členěna na dvě kapitoly, které jsou doplněné přílohami. První kapitola je teoretická; charakterizuje podstatu finanční analýzy, její význam a funkce, potřebné zdrojové informace, představuje užívatele její výsledků a popisuje metodologii provedení finanční analýzy. Druhá kapitola je praktická část, kde jsou nejdřív uvedené základní informace o společnosti a pak samotná finanční analýza, která aplikuje metody a postupy popsané v teoretické části. V závěru jsou zhrnuty výsledky praktické části, t.j. komplexní zhodnocení finanční situace společnosti SHC Prague TRS, a.s.
Current situation and prospects of development of chosen hotel
Kozová, Petra ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu situace ve vybraném hotelu, kterým je hotel LUNA *** v Martině na Slovensku. Cílem bakalářské práce je provést analýzu daného hotelu, zhodnotit jeho současný stav a následně navrhnout možnosti a perspektivy jeho budoucího rozvoje. Teoretická část práce v sobě zahrnuje fakta z marketingu a organizace hotelových provozů, platné slovenské legislativy a stavu ubytovacích zařízení na Slovensku. Praktická část je rozdělena do tří kapitol, přičemž první z nich podává obecnou charakteristiku hotelu a jeho služeb. Následující kapitola analyzuje situaci v hotelu. Hlavním zdrojem informací pro zpracování této části byly hotelové statistiky dostupné z rezervačního systému. Závěrečná kapitola poskytuje přehled navrhovaných a doporučených změn, které jsou konzultovány také s vedením hotelu. Pro poskytnutí co nejpřesnějších a nejpřehlednějších informací jsou všechny výsledky provedených analýz zaznamenané v tabulkách a grafech.
A comparison of today marketing strategy and creation of a new markeitng strategy of Saint Eloi hotel
Jadroňová, Daniela ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Diplomová práca je zameraná prevažne na komunikačnú stratégiu francúzskeho hotela Saint Eloi. Cieľom tejto práce bolo poskytnúť čitateľovi komplexný pohľad na produkty hotela Saint Eloi v jeho hotelovej, ale aj v reštauračnej časti, predostrieť jeho silné stránky v oblasti komunikácie a odhaliť tie slabé. Následne je zobrazená súčasná komunikačná stratégia. Výsledkom tejto práce sú návrhy, ako pomocť hotelu ešte lepšie sa presadiť v konkurencii vďaka lepšiemu využívaniu jeho komunikačných možností.
Marketing v hotelnictví
Hřibalová, Tereza ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem první části této práce je shrnout teoretická východiska pro využití marketingu v hotelnictví. V druhé části pak tyto informace slouží k analýze marketingového mixu hotelu Atlantis Bahía Real, nalezení jeho silných a slabých stránek, stejně jako příležitostí a hrozeb. Poslední část práce je zaměřena na zformulování závěrů a doporučení pro zlepšení situace hotelu.
Klasifikace ubytovacích zařízení v České republice a v zahraničí
KOHOUTOVÁ, Klára
Cílem mé diplomové práce je seznámit čtenáře s významem a smyslem klasifikace ubytovacích zařízení v České republice. Danou klasifikaci z roku 2009 porovnávám zároveň se současnou klasifikací platnou od roku 2010 do 2012, ale rovněž s klasifikacemi ostatních zemí. Pro toto srovnání jsem zvolila klasifikaci ubytovacích zařízení Velké Británie, která je dle mého názoru velmi podrobná, ale také klasifikace ostatních především evropských zemí (s americkou klasifikací pouze v obecné rovině).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 542 záznamů.   začátekpředchozí511 - 520dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.