Název:
Analýza strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
The analysis of strategy of chosen company
Autoři:
Rusňáková, Jarmila ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Adamec, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá vývojem cestovního ruchu, podnikatelskou strategií v oblasti hotelnictví a marketingovým mixem. Druhá část je praktická a je zaměřená na analýzu podnikatelské strategie hotelu Smaragd. V rámci podnikatelské strategie jsou analyzovány silné a slabé stránky hotelu, konkurence, výnosy a náklady a marketingový mix. Na základě analýzy jsou navržena možná řešení budoucí vývoje hotelu.The master thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and deals with the development of tourism, business strategy in hotel trade and marketing mix. The second part is practical and is focused on the analysis of business strategy of Smaragd Hotel. Within the business strategy strengths and weaknesses of the hotel, competition, income and expenses, and marketing mix are analyzed. Based on the analysis, possible solutions of the future development of the hotel are proposed.
Klíčová slova:
ceny; hotel; marketing; strategie; tržby; hotel; marketing; prices; revenue; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25540