Název: Porovnanie súčasnej a vytvorenie novej marketingovej stratégie hotela Saint Eloi
Překlad názvu: A comparison of today marketing strategy and creation of a new markeitng strategy of Saint Eloi hotel
Autoři: Jadroňová, Daniela ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: hotel; komunikační strategie; marketingová strategie; communication strategy; hotel; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25281

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74123


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet