Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí502 - 511další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing
Weida, Petr ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je rozebrat vývoj webu z marketingového pohledu. Technologická část je vynechána ve prospěch té obchodní. Práce má za cíl popsat kroky, jak vytvořit uživatelsky přívětivý web, který si lidé oblíbí a budou se na něj vracet. Úspěšný web není dílem tajných triků, ale trvalé a kreativní práce. Práce je založena na dlouholetých zkušenostech autora s weby klientů, kterým pomáhá s internetovým marketingem. Za všechny klienty může jmenovat společnost Internet Mall, která je jedním z největších internetových prodejců u nás. Práce nejdříve popisuje přípravné práce a samotnou tvorbu webu. Následuje jeho propagace, přivádění uživatelů a jejich následné udržení. V závěru je rozebrán vyhledávač Morfeo, na kterém je ukázáno, jak obecně vyhledávače pracují a podle čeho řadí stránky.
Internetový marketing se zaměřením na SEO a SEM
Hanušová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Šenkypl, Dušan (oponent)
Diplomová práce se zabývá definicí a popisem nástrojů internetového marketingu. V rámci těchto nástrojů se detailněji zabývá marketingem zaměřeným na marketing pro internetové vyhledávače a optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Tyto informace jsou prezntovány v kontextu reálného internetového obchodu a zaměřují se na využití nástrojů SEO a SEM v praxi.
Online marketing of portal iKariera.cz
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období realizovanými offline a cross mediálními kampaněmi. Na základě výstupů jednotlivých porovnaní a dalších skutečností se práce v závěrečné části snaží vyslovit do budoucnosti orientované doporučení pro formulaci strategie marketingové komunikace portálu.
Informační architektura prezentace informací
Hnilička, Jakub ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Informační architektura nástupem internetu dostala nový směr, ale její metody tvorby dokumentu zůstaly zachovány. Základní principem tvorby prezentace je určení cílové skupiny, která určuje formu prezentace. Nesmíme také zapomenout na jednotnou firemní kulturu, kterou působíme dovnitř i vně organizace. Nejčastější formou prezentace jsou dnes internetové stránky. Pro tvorbu takovéto prezentace platí stejná pravidla, ale musíme se zde zaměřit na více uživatelů a vhodnou navigací jim usnadnit hledání informací. Zvláštní cílovou skupinou jsou internetové vyhledávače, pomocí kterých stále více uživatelů vyhledává zajímavé stránky.
Optimalizace webových stránek
Bača, Roman ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO), její realizace a popis činitelů, které na ni mají zásadní vliv. V prvním oddílu práce je pro lepší pochopení SEO přiblížena historie vyhledávačů a SEO, zásady pro tvorbu webových stránek a vysvětlen princip práce a struktura internetových vyhledávačů. Porovnává se zde také SEO s placenou formou reklamy PPC zaměřenou na zlepšení pozice stránky ve výsledcích vyhledávání. Po spíše teoreticky zaměřené části se práce uchyluje k praktičtějším metodám využití znalostí o SEO. Součástí jsou studie zahrnující analýzu webových stránek za účelem zjistit faktory ovlivňující Google PageRank nebo rozdílnost ukazatelů Google PageRank a Alexa Traffic Rank. Originálním přínosem je zvláště experimentálních ověření závislosti ukazatele Google PageRank na jeho původním vzorci, zjištění závislosti na věku stránky a jeho toková povaha. V posledním experimentu se za použití volně dostupných nástrojů analyzuje dokument s cílem zjistit použitá, popř. vhodná klíčová slova.
Obsah a struktura webových dokumentů a jejich přístupnost
Kalous, Martin ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače a analýzou návštěvnosti. Optimalizací internetových stránek pro vyhledávače (dále jen SEO) rozumíme správné naprogramování, nastavení a situování webových stránek takovým způsobem, aby nejen neporušovaly pravidla vyhledávačů, ale zároveň, aby měly větší šanci při samotném vyhledávání. V první části práce jsou popsány základní pravidla SEO, faktory ovlivňující hodnocení stránek (on-page faktory a off-page faktory). On-page faktory jsou veškeré objekty na webové stránce, off-page faktory jsou taktiky, jak na své stránky upoutat co největší pozornost, jak je zviditelnit bez zásahu do zdrojového kódu. Kromě etických taktik existují i taktiky neetické nebo spíše zakázané. Představené metody či taktiky jsou demonstrovány na kratičkých příkladech a na ukázkovém SEO auditu vybrané firmy, který je v příloze bakalářské práce. Druhá kapitola se zabývá dalšími způsoby zvyšování návštěvnosti. Jsou zmíněny hlavně reklamní systémy, které jsou na hlavních internetových portálech k dispozici. Třetí kapitola je v podstatě teoretické představení případové studie ? analýzy návštěvnosti. Návštěvnost signalizuje úroveň úspěšnosti online reklamy. Zde jsou uvedeny některé metody měření návštěvnosti a různé statistické nástroje, kterými se dá měřit. Ve čtvrté kapitole je konkrétně provedena ? analýza návštěvnosti vybrané firmy. Pomocí různých statistických nástrojů jsou zhodnoceny konkrétní stránky z hlediska návštěvnosti.
Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Šindelářová, Jana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Internetový marketing
Mixánek, Lukáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, rozbor a analýza webových stránek z pohledu marketingu, marketingový mix na internetu, reklama na internetu a marketing ve vyhledávacích strojích), přičemž nezbytný teoretický základ autor doplňuje o analytický nadhled ? jehož výsledkem je několik teoretických přístupů a analýz, především v kapitole věnované marketingu ve vyhledávačích. Základem této analytiky je kromě teoretických znalostí, rovněž značné množství praktických znalostí, které autor získal na základě reálně provedené internetové kampaně. Zaznamenání průběhu a výsledků této kampaně je jedním z cílů práce. Získaná data, statistiky a vynucené změny v průběhu kampaně vedou k celé řadě informačně hodnotných postřehů a doporučení především z oblasti marketingu ve vyhledávačích. Přílohou práce je kompletní popis a charakteristika všech, pro český trh důležitých, systémů využívající PPC kontextové reklamy.
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zlonická, Helena (oponent)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí502 - 511další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.