Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zlonická, Helena (oponent)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.

Viz též: podobná jména autorů
2 Dudek, Matěj
3 Dudek, Michal
3 Dudek, Milan
7 Dudek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.