Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR
Vrabcová, Kateřina ; Nováková, Eliška (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
Majetek obce Hluk
Jančová, Gabriela
Majetek obce Hluk. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením hospodaření obce Hluk v letech 2010 až 2014. Cílem je posoudit současné nakládání s majetkem a poskytovanými veřejnými službami obcí a navrhnout případné zlepšení situace. První část tvoří teoretická rešerše s pojmy týkajících se charakteristiky obce, majetku, rozpočtu a veřejných služeb. Dále je teoreticky popsaná finanční analýza a metody dotazování. Praktickou část zahajuje krátké seznámení s obcí, následují konkrétní druhy majetku v obci, poté horizontální a vertikální analýza aktiv a pasiv a stručný rozbor rozpočtu obce. Konečné provedení vyhodnocení dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru s vedením obce a sestavení analýzy SWOT vede k doporučení obci a návrhům na zlepšení.
Dotazování nad časoprostorovými daty pohybujících se objektů
Dvořáček, Ondřej ; Kolář, Dušan (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována studiu možností, jakými lze reprezentovat data pohybujících se objektů a jak je možné se nad těmito časoprostorovými daty dotazovat. Dále jsou zde shrnuty výsledky diplomové práce pana Ing. Jaroslava Vališe, ze kterých se při řešení této diplomové práce mělo vycházet. Na základě získaného teoretického základu, prezentovaného na začátku práce, však byla navržena a implementována zcela nová podpora pro uložení časoprostorových dat a pro obecné dotazování se nad těmito daty. Její konkrétní využití je pak dále demonstrováno v ukázkové aplikaci, která mimo jiné toto řešení využívá k implementaci svých složitějších doménově specifických databázových operací. Na závěr jsou uvedeny hlavní směry dalšího vývoje navrženého databázového rozšíření a zasazení výsledků této práce do kontextu pokračujícího projektu, disertační práce na téma "Databáze pohybujících se objektů".
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)
Musil, Martin ; Pejta, Ivan (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s následným provedením a vyhodnocením výzkumu spokojenosti zákazníků, kdy tato praktická část práce vychází z teoretických východisek diplomové práce. Výzkum spokojenosti zákazníků je prováděn dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných a vyhodnocených informací, získaných z výzkumu, je sestaven návrh na udržení spokojenosti zákazníků s následným zvyšováním této úrovně.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.
Elektronické dotazníky
Kurková, Michaela ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Bakalářská práce se zabývá elektronickými dotazníky, porovnává jejich funkce a zkoumá jednoduchost či náročnost použití a vytvoření elektronického dotazníku pro běžné uživatele. Součástí této bakalářské práce jsou také zásady tvorby dotazníků týkající se především použití jednotlivých otázek při dotazování. Důležitou a tedy hlavní částí práce je zaměření na jednotlivé webové stránky, které nabízejí možnost vytvoření vlastního elektronického dotazníku. V závěru jsou popsány poznatky z jednotlivých webových stránek, zhodnocení nejvhodnější webové stránky pro tvorbu elektronických dotazníků pro běžné uživatele.
The importance of philantrophy for marketing activities of company
Kováčová, Lenka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na filantropickou činnost. Jejím úkolem je identifikovat, jakým konkrétním dobročinným aktivitám se věnuje společnost O2 Czech Republic, jaký význam těmto aktivitám přikládá ve vztahu k marketingové činnosti firmy. Také je jejím úkolem pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké postoje o daných aktivitách spotřebitelé sdílejí, jak ovlivňují jejich kupní rozhodovací proces a na základě těchto zjištění identifikovat reálný význam daných činností pro marketingovou činnost firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.