Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z
Novotná, Lucie ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Reklama na instagramových profilech českých influencerů generace Z Bakalářská práce Autor práce: Lucie Novotná Abstrakt v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá reklamou na instagramových profilech deseti nejsledovanějších českých influencerů generace Z. V teoretické části práce jsou definovány pojmy jako Instagram, influenceři, generace Z a také jsou zde popsány obecné principy influencer marketingu, vysvětleno fungování reklamy na Instagramu a formy spolupráce značek s influencery. Praktická část práce se pak zaměřuje na konkrétních deset influencerů a detailně se věnuje jejich spolupracím se značkami. Analýzou dat z profilů těchto influencerů na Instagramu za rok 2020 jsou zkoumány všechny jejich příspěvky obsahující reklamu. Cílem této bakalářské práce je zmapovat oblast reklamy na instagramových profilech nejsledovanějších českých influencerů generace Z a popsat přístup těchto influencerů k reklamě - jakou podobu jejich reklamní příspěvky mají, jaký produkt nebo službu propagují a zda se jedná o jednorázovou nebo dlouhodobou spolupráci s danou značkou. Zejména je pak v práci zkoumáno, jestli vybraní nejsledovanější influenceři reklamu označují, a pokud ano, jakými způsoby ji označují.
Instagram a jeho vliv na dívky generace Z v souvislosti s poruchami příjmu potravy
Kafková, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Instagramu na poruchy příjmu potravy u dívek generace Z. Vzhledem k vizuálnímu zaměření této sociální sítě, se práce soustředí především na zkoumání influencery hojně prezentovaného ideálu štíhlosti. Vše je interpretováno v souvislosti s adresovanou skupinou, konkrétně ženami narozených v letech 1995-2009 používající Instagram. Práce je rozdělena na 3 kapitoly - teoretickou, metodickou a praktickou. V teoretické části práce je představen ucelený soubor základních informací, které s problematikou poruch příjmu potravy, potažmo médii přímo souvisí. Je zde zároveň vymezen i samotný pojem generace a body image, který je se vznikem poruch příjmu potravy úzce spojován. Metodická část představuje ověřené vědecké metody, přičemž některé z nich byly pro specifické prostředí Instagramu přímo modifikovány. V poslední, praktické části, jsou souvislosti zkoumány prostřednictvím kvantitativního výzkumu, a to formou dotazníku dle uvedené metodiky. Diskuze nabízí vyhodnocení výsledků a přehled souvisejících výzkumů. V samotném závěru práce pak předkládám praktické přínosy, které je možné preventivně aplikovat, zároveň nabízím teoretická východiska pro další výzkum problematiky vlivu Instagramu na vznik poruch příjmu potravy.
Jak konzumuje generace Z zpravodajství na sociálních sítích
Tomášková, Petra ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody této skupiny používat sociální sítě jako zdroj zpravodajství, popisuje, jak generace Z zpravodajský příspěvek hodnotí a jak s ním a informacemi z něj posléze nakládá. První část práce dává nahlédnout do poznatků o zpravodajství na sociálních sítích (konkrétně Facebook a Instagram) a vysvětluje hlavní rysy generace Z; především ve vztahu k informacím a technologiím. Následně je představena výzkumná metoda polostrukturovaných rozhovorů, která posloužila jako předvýzkum pro hlavní techniku zkoumání focus groups. Tato metoda je též v metodologické části podrobně vysvětlena. Zkoumaná skupina 24 respondentů byla rozdělena do tří vzorků podle věku; 16 a 17 let, 18 a 19 let, 20 až 24 let. Výsledky jsou prezentovány jako výběr signifikantních výpovědí účastníků napříč skupinami. Přestože skupinové rozhovory operují spíše s konkrétními tvrzeními participantů, určité zobecnění a z toho plynoucí pochopení chování generace Z je možné. Mimo jiné se částečně podařilo zaznamenat rozdílnosti napříč skupinami respondentů, které zapříčinila jejich věková diference.
Femvertising v Česku z pohledu žen generace Z a generace X
Rohlíčková, Františka ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, jak jsou feministické reklamy vnímány a jak se pohled na ně liší mezi generacemi. Také není zcela jasné, jak je femvertising vnímán v České republice, kde je téma feminismu v reklamě stále neprozkoumáno. Cílem práce bylo zjistit postoje generace Z a generace X vůči feministické reklamě - femvertisingu využitím kvalitativního výzkumu, konkrétně metodou hloubkových rozhovorů. Součástí práce je porovnání vnímání femvertisingu těmito dvěma generacemi. Hlavním zjištěním práce byl pozitivní pohled na tento typ reklamy u obou generací, rozdíly pak byly patrné v konkrétních tématech, například v tom, jak moc má být reklama explicitní nebo zda má zobrazovat stereotyp. Obecně by se ale dalo říci, že jak generace Z, tak generace X oceňuje snahy femvertisingu a tento styl reklamy jim připadá sympatický, což se projevuje i na jejich vztahu k dané značce.
Co pro generaci Z představuje pojem ekologické chování
Beranová, Eliška ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Téma ekologie a ekologického chování je v současné době velmi aktuální a diskutované, neboť jde o problém, který se týká nás všech a naší budoucnosti. Hlavním cílem práce je zjistit, co si generace Z představuje pod pojmem ekologického chování, a to jak v kontextu chování samotných respondentů, tak z pohledu jejich interpretace a vnímání chování firem. Práce zahrnuje teoretickou část zabývající se zeleným marketingem, ekologickým chováním a souvisejícími teoretickými koncepty a praktickou část, která zahrnuje samotný výzkum. Ten byl prováděn kvalitativní metodou v podobě semi-strukturovaných rozhovorů, které byly následně analyzovány pomocí tematické analýzy a otevřeného kódování. Z analýzy uskutečněných rozhovorů vyplývá, že generace Z pod pojmem ekologické chování vidí především omezení osobní stopy, a to v čele s tříděním odpadu. V kontextu firem pak podle generace Z ekologické chování zahrnuje ekologické produkty a jejich obaly. Zároveň je však důležité, aby nešlo jen o pózu a ekologie stála skutečně v základu podnikání firmy a její hlavní filozofie.
Proměny užívání nových médií a jejich role v partnerských vztazích
Zemanová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrbáčková, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá proměnami užívání nových médií v partnerských vztazích generace Z. Cílem práce je zjistit, jakou roli mají sociální média v partnerském vztahu, jaké plní funkce a jak do nich zasahují. V první části práce jsou definována nová média a sociální sítě a následně jsou představena specifika partnerské online komunikace a prezentace vztahu na sociálních sítích. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu. Respondenty tvoří zástupci generace Z, kteří jsou uživateli sociálních sítí, udržují dlouhodobý vztah a nesdílí s partnerem domácnost. Získaná data z provedených polostrukturovaných rozhovorů byla analyzována metodou zakotvené teorie. Jako klíčová se jevila témata týkající se zasahování sociálních sítí do společně tráveného času, důrazu na soukromí, vzájemné komunikace páru, komunikace s opačným pohlavím a motivace pro prezentování partnerského vztahu na sociálních sítích.
Postoj generace Z k influencer marketingu na Instagram
Čapková, Erika ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů na sociálních sítích a jejich využití v rámci marketingové komunikace. Práce si klade za cíl zjistit postoj generace Z k influencer marketingu na sociální síti Instagram. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny pojmy influencer a influencer marketing. Následují výhody, rizika, cena a možnosti spolupráce s influencery. Práce dále nastiňuje charakteristiku ideálního influencera a pro influencer marketing vymezuje legislativní a etický rámec. V praktické části práce jsou zpracovány hloubkové rozhovory se zástupci generace Z, které odkrývají, jak generace Z sponzorovaný obsah na Instagramu vnímá.
Postoj generace Z k šokující reklamě
Procházka, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na generaci Z a její postoj k šokující reklamě. Teoretická část se nejprve věnuje vymezení pojmu reklama a šokující reklama. Dále představuje generaci Z, její specifika a klíčové postoje. Praktická část práce popisuje výzkum postojů, který probíhal formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty. V závěru jsou představeny hlavní zjištění plynoucí z výzkumu ve formě osmi klíčových postojů, které generace Z vůči šokující reklamě zastává.
World: Anything bad happens. Internet: Let’s make a meme of it!
Balcaříková, Ivana ; Heřmanová,, Marie (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Za generaci Z označujeme generační skupinu, jenž se narodila mezi lety 1995 a 2012. Přišla na svět v době, kdy byl internet již v plném proudu. Je s ním neodmyslitelně spojována. Je to její přirozené prostředí. Pohybuje se v něm obratně, bez jakýchkoli potíží a zcela nepřetržitě. Na feedy gen Z kids se neustále hrnou haldy nových informací, témat, fenoménů, trendů, memů. To dává vzniknout jakési nihilistické a odevzdané povaze této generace, která je neustále zahlcována kumulací nového obsahu a musí se s ním nějakým způsobem vypořádat. Primární zbraní Gen Z se nepochybně stal humor, který přesahuje jakýkoli jiný obranný systém. Memy, reference, reakční videa se stala jejich neodmyslitelnou součástí. Internetový humor v podobě memů, krátkých tanečků či tweetů přesahuje do každodenní komunikace a může být jen čistou formou zábavy. Tento formát ale poskytuje jednotlivým uživatelům také možnost se svobodně vyjádřit i k palčivějším tématům, kterých si tato generace nepochybně všímá. Na rozdíl od těch minulých, se ale snaží vyrovnat se situací a celkovým zahlcením prostřednictvím právě onoho osobitého humoru, který čerpá z internetové kultury. Tato bakalářská práce se zaměřuje na mapování materiálu, který prostřednictvím memového formátu na platformě tiktok zprostředkovává či reaguje na současné globální problémy jako je uprchlická krize, potenciální třetí světová válka, globální oteplování nebo rasismus. Mají tyto reakce ve skutečnosti nějaký výpovědní, informační potažmo edukační potenciál, nebo jsou to jen prázdné a v některých případech nepatřičné způsoby, jak se poprat se současnou situací, o které však autoři nemají dostatek informací a proto mystifikují, či zlehčují dané téma a pokud ano, je to problematické?

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.