National Repository of Grey Literature 54 records found  beginprevious45 - 54  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Mobile Banking in the Czech Republic and in the World and its Development
Matoušek, Dominik ; Matuštík, Ondřej (advisor) ; Exnarová, Anna (referee)
This bachelor thesis tries to provide the compact and actual insight to the issue of mobile banking. A reader is acquainted with current offered services which are consequently analysed. The conclusion of this thesis will be treatise on an estimation of the future evolution. The thesis consists of five sections. The first part specifies the issue of the mobile banking and makes the reader acquainted with the history of this banking service. This part is followed by listing a general characteristics which are divided into two groups - positives and negatives. The reader is further acquainted with the functionality and its structure in the next chapter. The third part than analyses a particular forms of mobile banking which are subsequently followed by the issue of security and possible threats. The last part deals with the analysis of the current offered services with the evaluation.
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Rusnák, Ján (referee)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.
Payments for goods and services via mobile phones
Mach, Michal ; Matuštík, Ondřej (advisor) ; Kubíček, Jovan (referee)
This thesis is focused on the issue of payment for goods or services by mobile phones. The area of mobile payments is a potential future payment system. To the extent to which the mobile payments in the future be used, however, depends not only on individual applications and technologies but also the readiness of potential users of these technologies and the willingness of users is fully used. The goal of this publication is to provide a comprehensive picture of this issue, analyze the possibility of using different technologies for mobile phone payments, to map the current situation in the segment of mobile payments and provide insight into the possible future development. The work can be divided into three parts. First, the theoretical part, defines mobile payments, says the reader into the introduction of mobile payments and describes the possibility of using these technologies. Second, the practical part, the analysis of the questionnaire. This questionnaire is primarily focused on the use of applications, mobile payments among users of mobile phones in the Czech Republic. When evaluating a questionnaire is given priority to conclude that could be used in the introduction of mobile payments. The third part is an example of mobile payments applications in other fields. Readers of this thesis would have to obtain a comprehensive understanding of the issue of mobile payments, technology and applications of mobile payments. Alternatively, to obtain information about how to use these payments in their business.
Effectiveness of mobile advertising
Strnadová, Marie ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Blažková, Jana (referee)
In the first part mainly the basic information about the types of mobile advertising are mentioned. Important topics such as business models and comparison with other advertising media are giving a conclusion for the theoretical part, which together with case studies from czech and foreign markets gives a solution to the effectiveness of mobile marketing.
Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku
Burianová, Monika ; Jandoš, Jaroslav (advisor) ; Dočkálek, Libor (referee)
Diplomová práce ?Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku? se věnuje detailnímu rozboru trhů s mobilními technologiemi v těchto dvou zemích. Jejím hlavním cílem je vypracování přehledné a ucelené analýzy mobilního trhu v ČR a na Slovensku především z pohledu klíčových hráčů a tržního prostředí, a provedení srovnání těchto dvou trhů.
Využití technologií (GPS, mobilní telefon) pro identifikaci polohy různých subjektů (aut, lidí, dítěte)
Brožová, Martina ; Pokorný, Pavel (advisor)
Shrnutí jednotlivých technologií, které identifikují polohu lidí, dětí, zvířat a majetku. Jejich výhody a možná zneužití. Výhled do budoucna.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka u elektronických produktů
Chalupová, Lucie ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Práce si klade za cíl přiblížit jednotlivé metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka a následně je aplikovat na vybraném objektu, kterými jsou tři vybrané mobilní telefony. V práci jsou pomocí vybraného objektu analyzovány rozdíly mezi jednotlivými metodami, interpretovány dosažené výsledky a zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod.
Importance of a mobile telephone in a life of young Russians
Faiklová, Iva ; Boučková, Jana (advisor) ; Melniková, Lea (referee)
Mobilní komunikace se stala nezbytnou součástí života a pro mnohé se stal mobilní telefon součástí životního stylu. Pro mobilní operátory je to zase velmi lukrativní obchod. Ruský trh je specifický nejen svojí obrovskou rozlohou, ale také možnostmi, které v případě úspěšně zvládnutého vstupu představuje. Trh s 142,8 mil. obyvatel je zároveň i pomyslnou vstupní bránou na trhy mobilních operátorů v celém SNS, a to je opravdu neodolatelná výzva. Chtějí-li případní zájemci z řad zahraničních společností, ale i ti, kteří jsou na ruském trhu již mnoho let, nabídnout správné služby, které zákazníci opravdu uvítají, musí je dobře znát. A aby své potenciální i stávající klienty mohli mobilní operátoři pochopit, musí vědět, co jejich klienti chtějí. Právě analýza těchto potřeb, zvyků, požadavků a očekávání klientů mobilních operátorů je cílem této diplomové práce.
Analysis of telecommunication industry
Hermann, Peter ; Benáčanová, Helena (advisor) ; Šafka, Jan (referee)
Tato diplomová práce detailně analyzuje český trh elektronických komunikací. Podrobně jsou zde popsáni všichni hlavní hráči trhu, jejich vývoj a vzájemné vazby. Práce dále analyzuje současné tržní rozdělení na dílčích telekomunikačních segmentech (data, hlas, mobilní produkty), procentuelní zastoupení jednotlivých operátorů, poskytované služby a hlavní zdroje příjmů. Na těchto statistikách jsou potom vystavěny predikce dalšího vývoje trhu a popis hlavních trendů v následujících letech. Samostatná část je věnována problematice podnikání v oboru elektronických komunikací. Ta popisuje pravidla a požadavky vstupu na trh, vymezení nejperspektivnějších oblastí a definice omezujících faktorů. Rozebrány jsou jak finanční, tak také legislativní aspekty. V modelovém příkladu je poskytnuta orientační představa o možných nákladech na stavbu telekomunikačních sítí, značný prostor je věnován také hlavním právním normám, které tuto oblast upravují.
Mobile marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.

National Repository of Grey Literature : 54 records found   beginprevious45 - 54  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.