Original title: Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka u elektronických produktů
Authors: Chalupová, Lucie ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce si klade za cíl přiblížit jednotlivé metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka a následně je aplikovat na vybraném objektu, kterými jsou tři vybrané mobilní telefony. V práci jsou pomocí vybraného objektu analyzovány rozdíly mezi jednotlivými metodami, interpretovány dosažené výsledky a zhodnoceny výhody a nevýhody jednotlivých metod.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4693

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2610


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share