Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Klofcová, Veronika ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Obluk, Ondřej (oponent)
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti jsou představena hlavní specifika českého trhu, na který je tato práce zaměřena i všechny tři značky, které jsou dále porovnávány. Ve druhé části jsou deskriptivní metodou představeny vybrané marketingové aktivity jednotlivých značek (podrobněji se věnuje tématům corporate identity/corporate design, televizní reklamě a online marketingu), které jsou na základě stanovených kritérií mezi sebou porovnány. Třetí část se pak částečně vrací k první části a tomu, co to pro společnost znamená podnikat v odlišné zemi a odlišné kultuře než té, ze které pochází a jestli se právě konkrétní rysy místa původu projevují v komunikaci tak, jak byla popsána v části druhé. Značky Hyundai, Peugeot a ŠKODA byly vybrány proto, že si jsou v určitých ohledech podobné (cílová skupina zákazníků, výrobní závody v České republice), zatímco v dalších jsou naprosto rozdílné (historie, místo původu). Zároveň se jedná o značky s podobnými ambicemi na evropském trhu, které si přímo konkurují i proto, že každá z nich spadá pod jiný koncern.
Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti cestování a vzhledem k ostatním konkurentům. Práce je rozdělena do tří částí. První část, teoretická, definuje mezinárodní marketing a mezinárodní prostředí jako takové. Dále jsou popsány jednotlivé marketingové kanály, které se používají v moderních, rychle se rozvíjejících společnostech. Analytická část se zaměřuje na zjištění aktuální situace podniku na trhu. V poslední části jsou uvedena konkrétní marketingová opatření, která by mohla vést ke zvýšení povědomí o společnosti a v konečném důsledku i k růstu podílu na novém trhu.
Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.
Eclerová, Aneta ; Pukovec, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti Webkomplet, s. r. o.“ je analýza současného stavu společnosti a návrh na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část obsahuje teoretická východiska marketingového mixu a jeho základní charakteristiku. Druhá praktická část detailně zkoumá současný stav společnosti a obsahuje analýzu marketingového mixu. Poslední závěrečná část se věnuje návrhům na zlepšení marketingového mixu a informovanosti o společnosti a na propagaci jejích produktů.
Expanze podniku na Polský trh
Svobodová, Marie ; Ing. Petr. Morcinek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu železnic. Návrh strategie je zohledněn veškerými riziky a příležitostmi, které se na polských železnicích vyskytují.
Expanze podniku na východní trhy
Kargerová, Hana ; Hanousek, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o volbě vhodné strategie vstupu společnosti K.L.M. na východní trhy v odvětví strojírenského průmyslu. V teoretické části je vysvětlen význam mezinárodního obchodu a mezinárodního marketingu. Praktická část obsahuje vnější a vnitřní analýzu zkoumané společnosti, na jejímž základě je vybraný konkrétní trh pro expanzi společně se zvolenou formou vstupu na něj. V závěru práce jsou ještě rozebrána rizika, která mohou ovlivnit vstup na zahraniční trh.
The Marketing Mix Proposal in the Comapany
Hostinová, Zuzana ; Lazár, Lubor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The thesis should serve as a basis for strengthening the marketing mix Molpir, which became the European representative of MSI corporations and acts as an innovator, integrator and distributor of FUNTORO multimedia systems for buses, trains, ships and other mobile vehicles. The company proposes to improve the product, focusing on the user. I hope that my ideas and insights will help the company in its subsequent success in the market and increase the marketability of multimedia system in the European market.
Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vhodným způsobem vstupu podniku na nový zahraniční trh. Po seznámení se společností následují analýzy externího a interního prostředí. Práce ověřuje vhodnost vybraného cílového trhu, řeší výběr produktového portfolia. Dále také uvádí a ověřuje předpoklady chování nového trhu. V závěrečné části je navržen vhodný způsob vstupu na cílový trh, kroky a opatření, které by sledovaný podnik neměl opomenout.
Komunikační mix začínající firmy
Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu začínající firmy. Tato strategie přitom vychází z teoretických poznatků z oblasti mezinárodního marketingu, marketingové komunikace a také z analýzy rozborů vnějších a vnitřních faktorů firmy.
Expanze na zahraniční trhy
Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu expanze na zahraniční trhy pro strojírenský podnik. V práci jsou obsažena teoretická východiska, analýza současné situace podniku a jeho okolí, dále analýza vybraných zahraničních trhů se zaměřením na rakouský trh. Poslední část je věnována návrhu a doporučení ke vstupu podniku na rakouský trh.
Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Doan, Ngoc Han ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace. Pro získání konkrétních dat a k jejich analýze se využívá metod rešerše sekundárních dat, kvantitativní výzkum na datech MML-TGI a kvalitativní metody výzkumu formou osobních rozhovorů se zákazníky značky Missha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.