Název: Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Překlad názvu: Entry of the brand Missha to Czech market and its marketing strategy
Autoři: Doan, Ngoc Han ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internacionální marketing; marketingová strategie; situační analýza; international marketing; marketing strategy; situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48324

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201088


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-12-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet