Název: Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku
Překlad názvu: Design of Marketing Activities to Increase Company Awareness
Autoři: Potsch, Richard ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Mezinárodní marketing; Nový trh; Online marketing; International Marketing; Marketing; New Market; Online Marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet