Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The image of the brand Burton
Dujavová, Beáta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na image značky Burton. V teoretické části popisuji jednotlivé pojmy, které s problematikou souvisejí, a to například: co je to značka, prvky a funkce značky, její identita a image. Praktická část je zaměřena na samotnou analýzu vnímání značky Burton na českém a slovenském trhu. Jelikož značka Burton se zaměřuje na mladé lidi, analýza vnímání značky je prováděna na základě dotazníkového šetření, mezi respondenty ve věku 15-30 let. Cílem práce je zmapovat znalost značky, postoj k ní a zjistit asociace spojené se značkou.
Image a identita značky Mercedes-Benz
Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Mercedes-Benz na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z databáze MML-TGI a z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Mercedes-Benz v České republice kolují.
The specifics of marketing communications of company Red Bull and their impact on the consumer
Derenčényiová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mečlová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá souvislost mezi specifickými marketingovými aktivitami společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. a jejich vlivem na spotřebitele (změna ve vnímání značky, změna v nákupním rozhodování). Ve spojitosti s tím rovněž prověřuje obecnou znalost komunikačních aktivit realizovaných značkou Red Bull. Teoretická část práce přibližuje pojmy jako marketingová komunikace a její formy, značka, SWOT analýza, segmentace trhu. Ve druhé části práce detailněji rozebírá společnost Red Bull a její komunikační aktivity. Následně je v práci popsáno konkurenční prostředí na českém trhu energetických nápojů, z čeho zároveň částečně vycházi vypracovaná SWOT analýza. Podstatou poslední části je potom vlastní dotazníkové šetření, které bylo východiskem pro dosažení stanoveného cíle práce.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Brand image and identity of Quiksilver
Simanová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.
Analýza image ČSOB Leasing, a.s.
Rosí, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Freidinger, Oldřich (oponent)
Tato práce si klade za cíl seznámit s pojmem firemní image. Teoretická část zaprvé slouží k vysvětlení pojmu firemní image, s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita. A za druhé k vysvětlení pojmu značka a logo a jejich přínosu k firemní image. Cílem praktické části a tedy i celé práce je aplikovat tyto znalosti při zkoumání, zda se společnosti ČSOB LEASING, a. s. povedlo úspěšně a srozumitelně předat veřejnosti základní myšlenky své image.
Image a identita značky Red Bull
Kubátová, Karolína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na porovnání shodného vnímání image a identity značky Red Bull. V teoretické části je objasněn rozdíl mezi danými pojmy, tedy jak značka vidí sama sebe a jak je vnímána z pohledu spotřebitelů. Zároveň jsou popsány i další pojmy a souvislosti s touto problematikou. Na základě vlastní analýzy uvedené v praktické části práce je provedena komparace, která odhaluje shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky a zobrazuje skutečnou image značky Red Bull.
The impact of advertising on the image of chosen consumer products brands
Derenčényiová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi reklamou a image jako součásti značky. Teoretická část přibližuje pojmy značka, reklama a nákupní chování spotřebitele. Za pomoci dotazníkového výzkumu je potom v části praktické zhodnocená míra vlivu reklamy, a sekundárně i jiných faktorů, na celkové vnímání značky spotřebitelem. Za předmět zkoumání byla v této práci vybrána značka probiotických jogurtů Activia.
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.
Analýza positioningu značek na českém trhu dekorativní kosmetiky
Seidelová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Řiháček, Zdeněk (oponent)
Globální kosmetický trh každoročně dosahuje silného růstu v absolutním i relativním vyjádření. Předpovědi jeho dalšího vývoje jsou velmi pozitivní, hovořící o možném pokoření hranice $300 mld. v roce 2011, což by představovalo 16% růst za pětileté období. Pro oblast rychloobrátkového spotřebního zboží jsou to vysoké hodnoty, které jsou mimo jiné faktory odrazem rostoucího světového bohatství a stále zvětšujícího se důrazu spotřebitelů na svůj vzhled. Tato diplomová práce analyzuje kosmetický trh a jeho sekci, trh dekorativní kosmetiky z hlediska faktorů makroekonomických, demografických a spotřebních, přispívajících k modelování tohoto sektoru. Zároveň nastiňuje nové trendy v této oblasti s odkazy na nejmodernější příklady v praxi, a to jak globálně, tak se zaměřením na Českou republiku. Jejím hlavním výstupem je analýza positioningu značek, která čerpá z pozorování a dotazování českých spotřebitelek na základě vlastního výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.