Název: Vplyv reklamy na image vybraných značiek spotrebných produktov
Překlad názvu: The impact of advertising on the image of chosen consumer products brands
Autoři: Derenčényiová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: image značky; reklama; spotřebitel; značka; advertising; brand; brand image; consumer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15802

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11773


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet