Název: Špecifiká marketingových komunikácií spoločnosti Red Bull a ich vplyv na spotrebiteľa
Překlad názvu: The specifics of marketing communications of company Red Bull and their impact on the consumer
Autoři: Derenčényiová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mečlová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; image značky; komerční komunikace; marketingové komunikace; značka; brand; brand image; commercial communications; event marketing; marketing communications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31130

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113437


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet