Název:
Image a identita značky Quiksilver
Překlad názvu:
Brand image and identity of Quiksilver
Autoři:
Simanová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca je zameraná na image a identitu značky Quiksilver. V teoretickej časti objasňujem rozdiel medzi jednotlivými pojmami a to ako napríklad značka, hodnota značky, jej image a identita. Zároveň popisujem aj ďalšie pojmy, ktoré s touto problematikou súvisia. V praktickej časti pristupujem k samotnej analýze vnímania značky Quiksilver na našom trhu.Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.The thesis focuses on Quiksilver brand image and identity. The theoretical part explains the differences between the concepts, for example concept of the brand, brand value, image and identity, as well as other concepts, which are related to this issue. The practical part analyses the perception of the brand on our market.
Klíčová slova:
identita značky; image značky; Quiksilver; snowboarding; značka; brand; brand identity; brand image; Quiksilver; snowboarding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24367