Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The specifics of marketing communications of company Red Bull and their impact on the consumer
Derenčényiová, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mečlová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá souvislost mezi specifickými marketingovými aktivitami společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. a jejich vlivem na spotřebitele (změna ve vnímání značky, změna v nákupním rozhodování). Ve spojitosti s tím rovněž prověřuje obecnou znalost komunikačních aktivit realizovaných značkou Red Bull. Teoretická část práce přibližuje pojmy jako marketingová komunikace a její formy, značka, SWOT analýza, segmentace trhu. Ve druhé části práce detailněji rozebírá společnost Red Bull a její komunikační aktivity. Následně je v práci popsáno konkurenční prostředí na českém trhu energetických nápojů, z čeho zároveň částečně vycházi vypracovaná SWOT analýza. Podstatou poslední části je potom vlastní dotazníkové šetření, které bylo východiskem pro dosažení stanoveného cíle práce.
The impact of advertising on the image of chosen consumer products brands
Derenčényiová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi reklamou a image jako součásti značky. Teoretická část přibližuje pojmy značka, reklama a nákupní chování spotřebitele. Za pomoci dotazníkového výzkumu je potom v části praktické zhodnocená míra vlivu reklamy, a sekundárně i jiných faktorů, na celkové vnímání značky spotřebitelem. Za předmět zkoumání byla v této práci vybrána značka probiotických jogurtů Activia.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.