|
Návrh marketingové strategie vybrané akciové společnosti
Pala, Kateřina ; Šimánková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie vybrané společnosti působící na průmyslovém trhu. Hlavním pilířem zefektivnění marketingových nástrojů je návrh nové marketingové strategie, která integruje činnosti podniku s marketingovými aktivitami napříč podnikovými procesy. Tato cílená spolupráce maximalizuje účinek marketingu společnosti. Vytvářené synergické efekty působí na splnění vytyčených marketingových a komunikačních cílů.
|
| |
| |
|
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
|
| |
|
Strategické řízení a jeho uplatnění ve vybraném podniku
LINHA, Jiří
Cílem diplomové práce je zhodnocení strategického řízení zkoumaného podniku a na základě získaných poznatků navržení strategie pro jeho budoucí působení na trhu s barelovou vodou. Teoretická část je věnována základním pojmům a zvoleným analýzám z oblasti strategického řízení. V praktické části jsou analýzy ? STEP analýza, Porterův model, analýza výsledku v jednotlivých funkcionálních oblastech, SWOT analýza aplikovány na vybraný podnik. Závěr práce je věnován zhodnocení současného stavu podniku na trhu a doporučení, které kroky má podnik realizovat pro získání lepší konkurenční pozice
|
|
Zjištění příležitostí na trhu pro vybranou firmu
KRINESOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo zjistit příležitosti na trhu pro vybranou firmu. Abych stanoveného cíle dosáhla, provedla jsem vlastní hodnocení úrovně makroprostředí pomocí STEP analýzy a úrovně mikroprostředí pomocí Porterova modelu, hodnocení firmy pomocí finanční analýzy a marketingového mixu. Všechny zjištěné poznatky jsem shrnula a vyhodnotila formou SWOT analýzy, pomocí které jsem identifikovala slabé a silné stránky podniku, jeho příležitosti a hrozby.
|
|
Analýza marketingového prostředí vybrané firmy
KRINESOVÁ, Michaela
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí se záměrem identifikace a určení trendů pro budoucí vývoj firmy. Vybrala jsem si firmu TVAR, výrobní družstvo Klatovy. Tato společnost vyrábí převážně nábytek pro mateřské školy. Vlastní hodnocení úrovně marketingového prostředí jsem provedla pomocí Porterova modelu, ekonomické analýzy a STEP analýzy.
|
|
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
|
| |