Název: Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Překlad názvu: Proposal for an Improvement of Company Competitiveness by Marketing Tools
Autoři: Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7S; cena; Marketing; marketingový mix; místo; Porterův model; produkt; propagace; SLEPT analýza; SWOT analýza.; 7S; Marketing; marketing mix; place; Porter model; price; product; promotion; SLEPT analysis; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223357


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet