Název:
Návrh marketingové strategie vybrané akciové společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy of Selected Public Limited Company
Autoři:
Pala, Kateřina ; Šimánková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie vybrané společnosti působící na průmyslovém trhu. Hlavním pilířem zefektivnění marketingových nástrojů je návrh nové marketingové strategie, která integruje činnosti podniku s marketingovými aktivitami napříč podnikovými procesy. Tato cílená spolupráce maximalizuje účinek marketingu společnosti. Vytvářené synergické efekty působí na splnění vytyčených marketingových a komunikačních cílů.
This diploma thesis deals with proposal and creation of marketing strategy of chosen company operating in the industrial market. The main pillar of efficiency of the marketing tools is the new proposal of marketing strategy which integrates activities of company with marketing activities through company processes. This targeted cooperation maximizes effect of the marketing activities of the company. Created synergy effects have to meet defined marketing and communication objectives.
Klíčová slova:
GE matice; Komunikační mix.; Marketing; Marketingová strategie; Porterův model; Segmentace trhu; SWOT analýza; Communication mix.; GE matrix; Marketing; Marketing strategy; Porter model; Segmentation; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10985