Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingové komunikaci
SOLAROVÁ, Petra
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat nové trendy v marketingové komunikaci a vybrané firmě (NEOTECH, a. s., se sídlem v Písku) navrhnout nový způsob marketingové komunikace v intencích těchto nových trendů. Návrh byl zpracován na konkrétní produkt: ``Počítačový servis koncovým uživatelům``. Jsou zde vyjmenovány předpokládané ekonomické dopady této komunikace a uvedeny náklady na realizaci mého návrhu.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Urban, Bohumil ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Batěk, Václav (oponent)
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Nguyen, Thuy Linh ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
V současném konkurenčním prostředí je těžké získat zákazníka na svou stranu, neboť jeho potřeby a přání jsou stále náročnější. To jsou podněty vedoucí k efektivnějšímu využití tradičních a nových komunikačních médií k navázání kontaktů se zákazníky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat některé současné trendy v oblasti marketingové komunikace, dále se zamyslet nad tím, na jakých základech jsou postaveny, proč se začaly rozvíjet a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Podrobnější analýza bude věnována mobilnímu marketingu, který je jedním z nových, dynamicky se rozvíjejících marketingových trendů a stále získává na své popularitě.
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.
Virální marketing na internetu
Štverák, Martin ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Práce poskytuje přehled o virálním marketingu a díky němu čtenář může zjistit, zda by pro něj mohl být virální marketing (v jakékoliv podobě) tou správnou cestou. Je popsán proces, kterým se lze nechat inspirovat při realizaci virální kampaně. Práce zahrnuje analýzu konkrétního virálního webového projektu. Cílem práce je vytvořit rozdělení jednotlivých složek virálního marketingu, stanovit předpoklady, které by měly být splněny, aby byl virální marketing úspěšný, navrhnout, jak využít v oblasti virálního marketingu sociální síť Facebook a zhodnotit jednotlivé složky této služby pro možnosti propagace, provést analýzu vlastních virálních projektů a zmapovat klíčové faktory jejich úspěchu. Hlavní přínosem práce je poskytnutí základních informací o virálním marketingu, získání přehledu využití služby Facebook pro virální marketing a v analýze spuštěných virálních aplikací a z nich plynoucích poznátků.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zimová, Štěpánka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část byly stěžejní práce Marka Earlse o stádním chování a "pull" princip Setha Godina. S využitím poznatků z těchto prací jsem chtěl ukázat silné stránky internetu a to, jak internet změnil pojetí marketingové komunikace v nových médiích V praktické části se zaobírám jednotlivými formami komunikace na sociální síti Facebook. Jeho síla je v možnosti velmi přesného cílení reklamy na specifické publikum. A to prostřednictvím bannerů, ale i jiných forem -- jako je Facebook Beacon, nebo v budoucnu Engagement Ads. Kromě těchto reklam, nenalezneme na Facebooku i nepřímé formy reklamy -- pocházející často přímo od uživatelů -- produktové stránky a skupiny. Ty vznikají díky nadšení fanoušků značek a společnostem nabízí možnost spolutvorby nebo také k získání uživatelských insightů. Podrobněji se zabývám též aplikacemi, podle mnohých nejnadějnější formou reklamy na Facebooku. Sociální síť Facebook se jeví jako velmi populární a nadějné médium nové generace, schopné zaujmout publikum, jež je obtížné oslovit starými médii.
Využití Web 2.0 aplikací v Marketingu
Kiselá, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Franc, Daniel (oponent)
Tato práce zkoumá možnosti využití aplikací Webu 2.0 v současné marketingové praxi která je vystavena neustálým vlivům změn, kdy koncoví zákazníci získávají stále větší vyjednávací sílu a jsou stále více odolnější vůči tradičním způsobům masové komunikace. Cílem teoretické části je popis a definování pojmu Webu 2.0 dle údajů ze sekundárních zdrojů, vysvětlení obecného rámce Webu 2.0. Dále zde popisuji i jednotlivé aplikace, které spadají pod kategorii Web 2.0 ? blogy, online komunity, wikis, podcasting, mash-upy a widgets. V praktické části pak zkoumám popsané aplikace z hlediska praktického využití. U každé aplikace uvádím příklady z praxe, výhody a nevýhody spojené s jejich použitím a stanovuji doporučení na jejich nejplepší využití. V závěru této části se též poohlížím po příkladech z české praxe a hodnotím ji v porovnání s praxí zahraniční.
Virální marketing
Česalová, Tereza ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Haas, Robert (oponent)
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.