Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Testování použitelnosti webových stránek
Pařízek, Michal ; Tichý, Jan (vedoucí práce) ; Česalová, Tereza (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vysvětlení důležitosti použitelnosti webových stránek a testování použitelnosti webových stránek. Hlavním přínosem této práce jsou závěry z uživatelského testování serveru české-vany.cz. Velkým přínosem je dle mého názoru i kapitola o pravidlech dobře použitelného webu. Znalost těchto pravidel je nezbytnou součástí k provedení uživatelského testování. Práce je rozdělena na dva velké celky: použitelnost a testování použitelnosti. U použitelnosti vysvětluji co přesně znamená a proč je důležitá. Součástí tohoto celku jsou i zmiňovaná pravidla dobře použitelného webu. V části věnované testování použitelnosti jsem kladl důraz na uživatelské testování. Detailně je popsáno o co se jedná, zmíněné jsou i alternativy. V této části se nachází i hlavní přínos této práce, a to zpráva o uživatelském testování serveru české-vany.cz.
Virální marketing
Česalová, Tereza ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Haas, Robert (oponent)
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.