Název:
Nové trendy v marketingové komunikaci
Překlad názvu:
New trends in marketing communication
Autoři:
Urban, Bohumil ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Batěk, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.The theses concerns new trend in marketing communication. Analysis usage of viral, guerilla and internet marketing. Describes specifics marketing campaigns, mostly considering cost savings.
Klíčová slova:
DRTV; Guerillový marketing; Internetový marketing; Marketing; Marketingová komunikace; Virální marketing; DRTV; Guerilla marketing; Internet marketing; Marketing; Marketing communication; Viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22175