Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza výrobního sortimentu firmy KEB-EGE spol.s r. o.
Chuová, Trang ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Jindrle, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobního sortimentu společnosti KEB-EGE spol. s r.o., která se zaměřuje na výrobu autodiagnostiky a ocelových konstrukcí. Teoretická část zahrnuje základní marketingové pojmy a praktická část zahrnuje představení společnosti, její zákazníky, konkurenci a dodavatele, analýzu makroprostředí společnosti a analýzu marketingového mixu, z hlediska jeho čtyř nástrojů, a to výrobku, ceny, distribuce a marketingové komunikace.
Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých trendech v marketingové komunikaci s větším zaměřením na guerilla marketing. Hlavním cílem je představit a seznámit s těmito jednotlivými trendy a zjistit názor spotřebitelů jak na klasikcé formy reklamního sdělení, tak na nové netradiční formy jako jsou zejména nástroje guerillového marketingu, které se se začínají čím dál tím více využívat k oslovení cílových skupin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.