Název:
Využití Web 2.0 aplikací v Marketingu
Překlad názvu:
The usage of Web 2.0 applications in Marketing
Autoři:
Kiselá, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Franc, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce zkoumá možnosti využití aplikací Webu 2.0 v současné marketingové praxi která je vystavena neustálým vlivům změn, kdy koncoví zákazníci získávají stále větší vyjednávací sílu a jsou stále více odolnější vůči tradičním způsobům masové komunikace. Cílem teoretické části je popis a definování pojmu Webu 2.0 dle údajů ze sekundárních zdrojů, vysvětlení obecného rámce Webu 2.0. Dále zde popisuji i jednotlivé aplikace, které spadají pod kategorii Web 2.0 ? blogy, online komunity, wikis, podcasting, mash-upy a widgets. V praktické části pak zkoumám popsané aplikace z hlediska praktického využití. U každé aplikace uvádím příklady z praxe, výhody a nevýhody spojené s jejich použitím a stanovuji doporučení na jejich nejplepší využití. V závěru této části se též poohlížím po příkladech z české praxe a hodnotím ji v porovnání s praxí zahraniční.
Klíčová slova:
C2C marketing; consumer generated media; kolektivní inteligence; slovo z úst; virální marketing; Web 2.0
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5835