Název: Internet v marketingu
Překlad názvu: Internet in Marketing
Autoři: Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Advertgaming; Affiliate marketing; E-mail marketing; Internet marketing; Internetová reklama; Marketing 2.0; Marketing univerzit; Online direct marketing; Online public relations; Search engine marketing; Social media marketing; Virální marketing; Advertgaming; Affiliate Marketing; E-mail Marketing; Internet Marketing; Marketing 2.0; Marketing of University; Online Advertising; Online Direct Marketing; Online Public Relations; Search Engine Marketing; Social Media Marketing; Viral Marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16633


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet