Název: Postoje spotřebitelů na guerillové nástroje
Překlad názvu: Bearings of consumers for guerilla instruments
Autoři: Chuová, Trang ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: digitální marketing; guerilla marketing; marketingová komunikace; nové netradiční formy reklamního sdělení; product placement; promotional marketing; virální marketing; digital marketing; guerilla marketing; marketing communication; product placement; promotional marketing; the new non-traditional forms of advertising message; viral marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16067


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet