Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem
DRAXLEROVÁ, Anna
Předmětem bakalářské práce "Google Analytics a jeho uplatnění pro organizaci zabývající se cestovním ruchem" je analýza využívání nástrojů webové analytiky podniky působícími v cestovním ruchu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, vymezení cestovního ruchu, internetového marketingu a webové analytiky. Navazující praktická část se věnuje analýze využívání nástrojů webové analytiky v cestovním ruchu jak obecně v celém odvětví, tak na příkladu konkrétního podniku.
Analytika obsahových webů
Hejl, Radomír ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá webovou analytikou obsahových webů. Jejím hlavním cílem je na-vrhnout metriky webové analytiky a oblasti metrik, pomocí kterých může majitel obsaho-vého webu vyhodnocovat stav webu a jeho změny. Následně je popsána praktická ukázka toho, jak lze s těmito metrikami u obsahového webu pracovat a jak s pomocí těchto metrik vyhodnotit redesign webu. První a druhá kapitola se věnují literatuře k webové analytice a vymezují cíl práce a cílovou skupinu. Dále se v této kapitole věnuji teoretickým východiskům a nejdůležitějším pojmům, které jsou dále použity. Ve třetí kapitole popisuji hlavní cíle obsahových webů, neboť následně definované metriky by měly tyto cíle reflektovat a směřovat k nim. Následně upozorňuji na specifické problémy analytiky obsahových webů. Proces vrcholí ve čtvrté kapitole. Nejdříve definuji správné metriky a následně předložím samotný návrh metrik pro analytiku obsahových webů. U navržených metrik popisuji in-terpretaci jejich hodnot, možnosti segmentace a dále vazby na další metriky. V kapitole šesté následuje ukázka použití některých metrik na reálných datech dvou obsahových webů a popis, jakým způsobem lze s metrikami pracovat.
Web-marketing mix 4S v malé organizaci
Uhlíř, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Cílem práce je zhodnotit, zda aplikací modelu marketingové propagace v prostředí Internetu založené na koncepci web-marketing mixu 4S v malé organizaci, orientované na prodej profesionálních strojů a zařízení pro truhlárny, kovovýrobu a klempířské dílny lze dosáhnout synergického efektu a formulovaných klíčových ukazatelů výkonu. Aby bylo dosaženo tohoto cíle, je nezbytné na základě odborné literatury a publikací identifikovat a popsat technologie, nástroje, postupy a procesy, které jsou typické pro internetový marketing v segmentu malých a středních firem, jakožto konceptu internetové propagace. Důležitou součástí je také rozbor web-marketing mixu 4S, který jako jedna z možných variant marketingových mixů poslouží jako základna procesního modelu internetové propagace.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Možnosti propagace malých a středních firem na českém internetu v roce 2012
Kočí, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Cílem práce je přiblížit čtenáři současné možnosti propagace a prodeje produktů či služeb malých a středních firem na českém internetu. Práce si klade za cíl na teorii a příkladech z praxe popsat současnou realitu marketingových a promo aktivit na českém internetu. Dále se snaží přiblížit kontext, ze kterého současné reálie vycházejí. Práce se čtenáři snaží pomoci v zorientování se ve všech možnostech, které se organizacím nabízejí v době psaní práce, tedy v roce 2012.
Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá metodami pro lepší poznání zákazníků internetového obchodu. Souhrnně se tato problematika označuje Customer Intelligence. Jedná se o prostředky, které mají za úkol zvýšení hodnoty jednotlivých zákazníků pro společnost. Základem je využití časem nahromaděných dat o klientech k získání potřebných informací. Práce si klade za cíl vytvořit systém Customer Intelligence uzpůsobený potřebám společnosti. Pro internetového prodejce je nutné do systému zapojit také webovou analytiku. V teoretické části je objasněno postavení a význam Customer Intelligence v rámci informačního systému podniku. Dále je zde probrána hodnota zákazníka. Je postupováno od základních způsobů stanovení hodnoty zákazníka, před jeho celoživotní hodnotu pro společnost až po možnosti skórování zákazníků. Praktická část práce pojednává o prováděných analýzách zákaznických dat, jež jsou hlavními podklady pro realizaci Customer Intelligence řešení. Je vysvětleno, jak bude s těmito získanými informacemi nakládáno. V závěru je popsána technická realizace a problémy, které bylo nutné během implementace vyřešit.
Analýza zdrojů návštěvnosti webových stránek
Kufová, Martina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou zdrojů návštěvnosti webových stránek. Cílem této práce je zjistit, co jsou zdroje návštěvnosti, jaký je jejich význam a v čem spočívá jejich přínosnost pro firmy. Hlavním záměrem je především rozlišení a definice jednotlivých druhů zdrojů návštěvnosti, vymezení možností a způsobů jejich využití, porovnání jednotlivých zdrojů návštěvnosti vybraných webů různého zaměření, u kterých rovněž zjišťuje, jaký zdroj návštěvnosti je pro daný typ webu nejpříhodnější. Na základě analýzy dat z měřícího nástroje Google Analytics a srovnání vynaložených nákladů i zisků z každého jednotlivého zdroje lze říci, že vzhledem ke strategii každého webu na volbě druhu zdroje návštěvnosti záleží a návratnost investic je pro každý druh různá.
Internetový marketing
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem práce je internetový marketing. Úvod patří představení internetu jako prostředí pro podnikání a analýze nákupního chování občanů ČR. Dále je charakterizován internetový marketing s ohledem na svá specifika, kterými jsou webové stránky, vyhledávače a reklamy typu PPC. Následující části přibližují webovou analytiku jako nástroj řízení a optimalizace marketingových kampaní v prostředí internetu a je provedeno zhodnocení jejích vybraných nástrojů s ohledem na potřeby menších a středně velkých e-shopů. Závěr patří případové studii, kterou je aplikace uvedených zásad na elektronický obchod SteamGames.cz.
Využití Google Analytics v eshopu
Weida, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem práce je přiblížit a vysvětlit možnosti webové analytiky jako nástroje pro efektivní vyhodnocování výkonnosti webu a kampaní. Přínosem bude pro všechny, kteří na základě naměřených dat dělají rozhodnutí o dalším vývoji webu a jeho marketingu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první je popisováno nastavení Google Analytics pro měření webu, druhá část ukazuje, jak naměřená data číst a interpretovat. V praktické části je pak oboje aplikováno při analýze eshopu prohifi.cz.
Mobilní webová analytika - Nástroj pro analýzu návštěvnosti mobilního portálu
Joha, Miroslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Prošek, Martin (oponent)
Práce se věnuje analýze nástrojů na zpracování logů mobilního webového portálu, které by bylo možné použít pro vytváření reportů návštěvnosti a vykazování požadovaných metrik. Oblast zahrnuje kromě webové analytiky také problematiku mobilního webu a klientských zařízení. Hlavním cílem práce je analyzovat možnosti existujících produktů určených pro zpracování webových logů a vybrat vhodné existující nebo navrhnout nové řešení, které by vyhovovalo definovaným požadavkům a také omezením, která jsou dána prostředím, ve kterém je provozována portálová platforma. Teoretická část představuje problematiku webové analytiky a prostředí mobilního webu, kdy jsou popsány základní koncepty, metriky a metody získávání dat o návštěvnosti webových sídel a přiblíženy základní principy a specifika mobilního internetu. Znalosti základů web analytiky a problematiky mobilního webu jsou potřebné pro schopnost kritického posouzení možností nástrojů představených v praktické části. V praktické části jsou popsány technické detaily provozního prostředí mobilního portálu m.o2.cz v rozsahu nezbytném pro tuto práci, definovány požadavky na výstupy reportovacího nástroje a následuje rešerše hotových řešení, které lze pro tento účel použít. Poslední část práce je věnována již realizaci samotného řešení včetně detailů zpracování provozních dat. Výstupem práce je, kromě přiblížení oblasti mobilní web analytiky pro širší publikum v teoretické části, především analýza a specifikace požadavků na reportovací nástroj nad mobilním webovým portálem a také navržení řešení a supervize nad implementací a jeho nasazením v reálném provozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.