Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytika obsahových webů
Hejl, Radomír ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá webovou analytikou obsahových webů. Jejím hlavním cílem je na-vrhnout metriky webové analytiky a oblasti metrik, pomocí kterých může majitel obsaho-vého webu vyhodnocovat stav webu a jeho změny. Následně je popsána praktická ukázka toho, jak lze s těmito metrikami u obsahového webu pracovat a jak s pomocí těchto metrik vyhodnotit redesign webu. První a druhá kapitola se věnují literatuře k webové analytice a vymezují cíl práce a cílovou skupinu. Dále se v této kapitole věnuji teoretickým východiskům a nejdůležitějším pojmům, které jsou dále použity. Ve třetí kapitole popisuji hlavní cíle obsahových webů, neboť následně definované metriky by měly tyto cíle reflektovat a směřovat k nim. Následně upozorňuji na specifické problémy analytiky obsahových webů. Proces vrcholí ve čtvrté kapitole. Nejdříve definuji správné metriky a následně předložím samotný návrh metrik pro analytiku obsahových webů. U navržených metrik popisuji in-terpretaci jejich hodnot, možnosti segmentace a dále vazby na další metriky. V kapitole šesté následuje ukázka použití některých metrik na reálných datech dvou obsahových webů a popis, jakým způsobem lze s metrikami pracovat.
Komplexní pohled na internetovou mikrokomunitu
Hejl, Radomír ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tůma, Michal (oponent)
Cílem této práce je teoreticky a následně i prakticky popsat komplexní přístup k internetovým mikrokomunitám. Práce je zaměřena především na projektové manažery komunitních webů nebo na jejich vlastníky a měla by jim poskytnout jak teoretické, tak praktické zkušenosti a postupy jak internetovou mikrokomunitu založit, rozvíjet ji a následně ji monetizovat. Práce čerpá především z praktických zkušeností při spravování a budování cestovatelské komunity ORBION.CZ a komunity matek a těhotných eMimino.cz. Vždy jsem vycházel nejdříve z obecných předpokladů v odborné literatuře a následně jsem se snažil poskytnout pohled z praxe a nabídnout zkušenostmi podložená řešení problémů, a tak myslím, že může má práce uchopit tuto celkem novou problematiku zajímavým způsobem. Celá práce je rozdělena na několik tematických celků reflektujících životní cyklus komunity. Nejdříve obsahuje teoretické vymezení pojmů a typologizaci internetových komunit. Následuje teoretické vymezení struktury uživatelů, popis vzniku komunity, její budování, udržení a řešení častých problémů z praktického hlediska. Poslední část je zaměřena na teoretické možnosti monetizace a následně na praktické možnosti volby business modelu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hejl, Radek
2 Hejl, Radim
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.