Název: Customer Intelligence v prostředí elektronického obchodu
Překlad názvu: Customer Intelligence in e-shop
Autoři: Pavel, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Customer Intelligence; elektronické obchodování; Google Analytics; hodnota zákazníka; skórování; webová analytika; Customer Intelligence; customer value; e-commerce; Google Analytics; scoring; web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31706

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114082


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet