Název:
Internetový marketing
Překlad názvu:
Internet Marketing
Autoři:
Matejová, Katarína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je internetový marketing. Úvod patří představení internetu jako prostředí pro podnikání a analýze nákupního chování občanů ČR. Dále je charakterizován internetový marketing s ohledem na svá specifika, kterými jsou webové stránky, vyhledávače a reklamy typu PPC. Následující části přibližují webovou analytiku jako nástroj řízení a optimalizace marketingových kampaní v prostředí internetu a je provedeno zhodnocení jejích vybraných nástrojů s ohledem na potřeby menších a středně velkých e-shopů. Závěr patří případové studii, kterou je aplikace uvedených zásad na elektronický obchod SteamGames.cz.The diploma thesis characterizes the internet as the environment for marketing. It introduces the internet as a business tool and provides analysis of customer behavior on the internet in the Czech Republic. Following part deals with internet marketing and its specifics, which are websites, search engines and PPC ads. Next section analyses selected web analytics tools for managing internet campaings with regard on the needs of small and medium businesses. The last part is a case study, which implements the principles of the previous parts on the e-shop SteamGames.cz.
Klíčová slova:
internetový marketing; PPC; webová analytika; Internet marketing; PPC; Web Analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30153